B_BPMK_1 Bakalářský projekt MK 1

Vysoká škola finanční a správní
zima 2024
Rozsah
individuální konzultace. 6 kr. Ukončení: z.
Garance
doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Dita Egertová
Předpoklady
B_BSeMK Bakalářský seminář MK
Podmínkou pro zakončení tohoto předmětu je ukončení předmětu B_BSeMK.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Na konci tohoto kurzu bude student schopen vytvořit text teoretické (obecné) části bakalářské práce a psát odborný text včetně dodržování pravidel etiky odborné tvůrčí práce.
Výstupy z učení
Adekvátní znalosti k úspěšnému zvládnutí odborného textu kvalifikačních typů prací z hlediska obsahových i formálních kritérií.
Osnova
  • 1. Volba a zdůvodnění formy zpracování a metody zkoumání problémů v rámci tematu závěrečné práce
  • 2. Výběr a studium literatury a dalších pramenů, kompozice textu obecné (teoretické) části, návrh teoretických východisek řešení problémů tématu práce. Metodika citací.
  • 3. Vypracování textu obecné (teoretické) části, včetně seznamu bibliografických citací.
  • 4. Analýza problémů a formulace východisek k řešení podle stanoveného cíle práce.
Literatura
    povinná literatura
  • TICHÝ, Jaromír a Jan EMMER. Zpracování bakalářské a diplomové práce. Praha: VŠFS, EUPRESS, 2014. 101 s. ISBN 978-80-7408-096-8. Dostupné z: viz níže, odkaz v bloku Informace učitele
    doporučená literatura
  • BIERNÁTOVÁ, Olga a Jan SKŮPA. CITACE.COM. Bibliografické odkazy a citace dokumentů dle ČSN ISO 690 (01 0197) platné od 1. dubna 2011 [online]. Zlín, Brno, 2011 [cit. 2012-10-02]. Dostupné z: http://www.citace.com/soubory/csniso690-interpretace.pdf
  • Jak na citace. EMMER, Jan. VŠFS: Knihovna [online]. 1. vyd. Praha, 2012 [cit. 2013-01-18]. Dostupné z: http://www.vsfs.cz/?id=1883-jak-na-citace
  • ČÍRTEK, Pavel a Milan KAŠÍK. Marketingová komunikace podniku s médii. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2008, 113 s. ISBN 978-807-4080-081.
  • ZICH, František. Úvod do sociologického výzkumu. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2004, 115 s. Eupress. ISBN 80-867-5419-7.
    neurčeno
  • KUŽELÍKOVÁ, Lucie, Jaroslav NEKUDA a Jiří POLÁČEK. Sociálně-ekonomické informace a práce s nimi. Brno: MUNI, 2008, 88 s. ISBN 978-802-1045-774. Dostupné z: http://is.muni.cz/do/1499/el/estud/esf/js08/informace/socialne_ekonomicke_informace.pdf
  • ŠANDEROVÁ, Jadwiga. Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách: několik zásad pro začátečníky. Vyd. 1. Praha: Sociologické nakladatelství, 2005, 209 s. ISBN 80-864-2940-7.
  • NOVÁKOVÁ, Vladimíra, Václav LIŠKA, Jiří LOUDÍN a Miloš SEDLÁČEK. Vědecké metody ve společenských vědách. ČVUT. Www. dictorandus.info [online]. 1. vyd. Praha: ČVUT, 2010 [cit. 2013-01-18]. Dostupné z: http://www.doctorandus.info/info/#
  • PETROVÁ, Iva. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Recenze knihy: Kozel, R., Mynářová, L., Svobodová, H. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6. Marketing a komunikace. roč. 22, č. 3, 2012. info
Výukové metody
Kurz probíhá formou minimálně čtyř individuálních konzultací s vedoucím bakalářské práce v průběhu semestru. Obsahem konzultací je hodnocení výsledků samostatné práce studenta ve čtyřech etapách podle Osnovy kurzu.
Metody hodnocení
Předmět je ukončen zápočtem, který uděluje vedoucí bakalářské práce na základě:
1)splnění programu konzultací
2)textu Teoretické (obecné) části práce
Navazující předměty
Informace učitele
https://is.vsfs.cz/auth/do/6410/predpisy/531213/1509230/Tichy_Emmer__Zpracovani_bakalarske_a_diplomove_prace.pdf
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2009, zima 2010, zima 2011, léto 2012, zima 2012, zima 2013, zima 2014, zima 2015, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, zima 2020, zima 2021, zima 2022, zima 2023.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.vsfs.cz/predmet/vsfs/zima2024/B_BPMK_1