B_SMaK_2 Structure of Marketing Communications 2

University of Finance and Administration
Summer 2009
Extent and Intensity
1/0/.5. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
PhDr. Karel Eliáš, CSc. (seminar tutor)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Timetable of Seminar Groups
B_SMaK_2/pMKL: each odd Tuesday 8:45–9:29 K205, each odd Tuesday 9:30–10:15 K205, K. Eliáš
B_SMaK_2/pMMO: each even Wednesday 10:30–11:14 M26, each even Wednesday 11:15–12:00 M26, V. Kunz
B_SMaK_2/pMPH: each odd Wednesday 15:45–16:29 E306, each odd Wednesday 16:30–17:15 E306, D. Pavlů
B_SMaK_2/semMKL: Tue 17. 2. 8:45–9:29 K205, 9:30–10:15 K205, Tue 17. 3. 8:45–9:29 K205, 9:30–10:15 K205, Tue 14. 4. 8:45–9:29 K205, 9:30–10:15 K205, K. Eliáš
B_SMaK_2/semMMO: Wed 25. 2. 12:15–12:59 M26, 13:00–13:45 M26, Wed 25. 3. 12:15–12:59 M26, 13:00–13:45 M26, Wed 22. 4. 12:15–12:59 M26, 13:00–13:45 M26, V. Kunz
B_SMaK_2/semM1PH: Thu 19. 2. 10:30–11:14 E224, 11:15–12:00 E224, Thu 19. 3. 10:30–11:14 E224, 11:15–12:00 E224, Thu 16. 4. 10:30–11:14 E224, 11:15–12:00 E224, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM2PH: Thu 19. 2. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Thu 19. 3. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Thu 16. 4. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM3PH: Thu 5. 3. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Thu 2. 4. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Thu 30. 4. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM4PH: Thu 5. 3. 14:00–14:44 E125, 14:45–15:30 E125, Thu 2. 4. 14:00–14:44 E125, 14:45–15:30 E125, Thu 30. 4. 14:00–14:44 E125, 14:45–15:30 E125, K. Eliáš
B_SMaK_2/sM1aPH: Wed 1. 4. 15:45–17:15 E129, Wed 22. 4. 15:45–17:15 E129, 17:30–19:00 E129, K. Eliáš
B_SMaK_2/sM1bPH: Wed 11. 2. 17:30–19:00 E126, 19:15–20:45 E126, Wed 18. 2. 14:00–15:30 E126, K. Eliáš
B_SMaK_2/uMKL: Tue 10. 2. 15:45–17:15 K211, Tue 24. 2. 14:00–15:30 K206, 15:45–17:15 K211, K. Eliáš
B_SMaK_2/vMMO: Fri 20. 3. 19:00–20:30 M22, Fri 3. 4. 19:00–20:30 M22, Fri 17. 4. 15:30–17:00 M14, V. Kunz
B_SMaK_2/vM2PH: Fri 24. 4. 15:30–17:00 E223, Sat 16. 5. 9:45–11:15 E230, 11:30–13:00 E230, K. Eliáš
B_SMaK_2/vM3PH: Fri 13. 2. 12:00–13:30 E224, 13:45–15:15 E224, Fri 27. 2. 12:00–13:30 E224, K. Eliáš
Prerequisites (in Czech)
Předpoklady:absolvování B_SMaK_1, znalost základních informací o celkové struktuře marketingové komunikace v ČR a ve světě.
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Získat přehled o všechn formách integrované marketingové komunikace, jednotlivých nástrojích, médiích, možnostech a formách komunikace. Chápat IMK jako nástroj komplexní informační politiky komerčního i nekomrčního společenského subjektu, vnímat nástroje IMK v jejich specifických rovinách zrodu, tvorby a efektivního působení.
Syllabus (in Czech)
  • Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Vždy se jedná o charakteristiku nástroje, připomenutí jeho historického vývoje, jeho forem, médií, prostředků, způsobů uplatnění v historii a současnosti, perspektiva proměn komunikační kategorie v budoucnu.
  • Public Relations a Direkt Marketing
  • Podpora prodeje a osobní prodej
  • Nové trendy v marketingové komunikaci
  • V seminářích jsou analyzovány konkrétní komunikační projevy podle pokynu pedagoga, obdobně studenti v KS zpracovávají k zápočtu soubor 4 prací z jednotlivých komunikačních nástrojů - PR, DM, SP, PS.
Literature
  • KOTLER, P. and G. ARMSTRONG. Marketing. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2004. info
  • KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2001. info
Assessment methods (in Czech)
Vyučující metody: přednášky, seminář Metody hodnocení: z/Zk Zkouška má dvě části: 1. písemný vědomostní test, jehož okruhy budou vycházet z látky za oba semestry, z literatury a z časopiseckých studií, které budou studentům průběžně předepisovány. 2.Zpracování souhrnné teoretické studie v předepsaném rozsahu 16.000-18.000 znaků - témata budou vypsána na 1. přednášce a 1.konzultaci.Termín odevzdání studie pro PS a KS - 9.dubna 2009. O studii se bude diskutovat při zkoušce, výsledná známka= test + obhajoba studie.
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
The course is also listed under the following terms Summer 2010, Summer 2011, summer 2012, Winter 2012.
  • Enrolment Statistics (Summer 2009, recent)
  • Permalink: https://is.vsfs.cz/course/vsfs/summer2009/B_SMaK_2