B_SMaK_2 Structure of Marketing Communications 2

University of Finance and Administration
Summer 2009
Extent and Intensity
1/0/.5. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
PhDr. Karel Eliáš, CSc. (seminar tutor)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (seminar tutor)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Subdepartment of Management and Marketing – Department of Economics and Management – Departments – University of Finance and Administration
Contact Person: Květoslava Dolejšová
Timetable of Seminar Groups
B_SMaK_2/pMKL: each odd Tuesday 8:45–9:29 K205, each odd Tuesday 9:30–10:15 K205, K. Eliáš
B_SMaK_2/pMMO: each even Wednesday 10:30–11:14 M26, each even Wednesday 11:15–12:00 M26, V. Kunz
B_SMaK_2/pMPH: each odd Wednesday 15:45–16:29 E306, each odd Wednesday 16:30–17:15 E306, D. Pavlů
B_SMaK_2/semMKL: Tue 17. 2. 8:45–9:29 K205, 9:30–10:15 K205, Tue 17. 3. 8:45–9:29 K205, 9:30–10:15 K205, Tue 14. 4. 8:45–9:29 K205, 9:30–10:15 K205, K. Eliáš
B_SMaK_2/semMMO: Wed 25. 2. 12:15–12:59 M26, 13:00–13:45 M26, Wed 25. 3. 12:15–12:59 M26, 13:00–13:45 M26, Wed 22. 4. 12:15–12:59 M26, 13:00–13:45 M26, V. Kunz
B_SMaK_2/semM1PH: Thu 19. 2. 10:30–11:14 E224, 11:15–12:00 E224, Thu 19. 3. 10:30–11:14 E224, 11:15–12:00 E224, Thu 16. 4. 10:30–11:14 E224, 11:15–12:00 E224, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM2PH: Thu 19. 2. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Thu 19. 3. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Thu 16. 4. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM3PH: Thu 5. 3. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Thu 2. 4. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, Thu 30. 4. 15:45–16:29 E125, 16:30–17:15 E125, K. Eliáš
B_SMaK_2/semM4PH: Thu 5. 3. 14:00–14:44 E125, 14:45–15:30 E125, Thu 2. 4. 14:00–14:44 E125, 14:45–15:30 E125, Thu 30. 4. 14:00–14:44 E125, 14:45–15:30 E125, K. Eliáš
B_SMaK_2/sM1aPH: Wed 1. 4. 15:45–17:15 E129, Wed 22. 4. 15:45–17:15 E129, 17:30–19:00 E129, K. Eliáš
B_SMaK_2/sM1bPH: Wed 11. 2. 17:30–19:00 E126, 19:15–20:45 E126, Wed 18. 2. 14:00–15:30 E126, K. Eliáš
B_SMaK_2/uMKL: Tue 10. 2. 15:45–17:15 K211, Tue 24. 2. 14:00–15:30 K206, 15:45–17:15 K211, K. Eliáš
B_SMaK_2/vMMO: Fri 20. 3. 19:00–20:30 M22, Fri 3. 4. 19:00–20:30 M22, Fri 17. 4. 15:30–17:00 M14, V. Kunz
B_SMaK_2/vM2PH: Fri 24. 4. 15:30–17:00 E223, Sat 16. 5. 9:45–11:15 E230, 11:30–13:00 E230, K. Eliáš
B_SMaK_2/vM3PH: Fri 13. 2. 12:00–13:30 E224, 13:45–15:15 E224, Fri 27. 2. 12:00–13:30 E224, K. Eliáš
Prerequisites (in Czech)
Předpoklady:absolvování B_SMaK_1, znalost základních informací o celkové struktuře marketingové komunikace v ČR a ve světě.
Course Enrolment Limitations
The course is also offered to the students of the fields other than those the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu: Získat přehled o všechn formách integrované marketingové komunikace, jednotlivých nástrojích, médiích, možnostech a formách komunikace. Chápat IMK jako nástroj komplexní informační politiky komerčního i nekomrčního společenského subjektu, vnímat nástroje IMK v jejich specifických rovinách zrodu, tvorby a efektivního působení.
Syllabus (in Czech)
  • Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML). Obsah přednášek: Vždy se jedná o charakteristiku nástroje, připomenutí jeho historického vývoje, jeho forem, médií, prostředků, způsobů uplatnění v historii a současnosti, perspektiva proměn komunikační kategorie v budoucnu.
  • Public Relations a Direkt Marketing
  • Podpora prodeje a osobní prodej
  • Nové trendy v marketingové komunikaci
  • V seminářích jsou analyzovány konkrétní komunikační projevy podle pokynu pedagoga, obdobně studenti v KS zpracovávají k zápočtu soubor 4 prací z jednotlivých komunikačních nástrojů - PR, DM, SP, PS.
Literature
  • KOTLER, P. and G. ARMSTRONG. Marketing. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2004. info
  • KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2001. info
Assessment methods (in Czech)
Vyučující metody: přednášky, seminář Metody hodnocení: z/Zk Zkouška má dvě části: 1. písemný vědomostní test, jehož okruhy budou vycházet z látky za oba semestry, z literatury a z časopiseckých studií, které budou studentům průběžně předepisovány. 2.Zpracování souhrnné teoretické studie v předepsaném rozsahu 16.000-18.000 znaků - témata budou vypsána na 1. přednášce a 1.konzultaci.Termín odevzdání studie pro PS a KS - 9.dubna 2009. O studii se bude diskutovat při zkoušce, výsledná známka= test + obhajoba studie.
Language of instruction
Czech
Follow-Up Courses
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 6 hodin/semestr.
The course is also listed under the following terms Summer 2010, Summer 2011, summer 2012, Winter 2012.
  • Enrolment Statistics (Summer 2009, recent)
  • Permalink: https://is.vsfs.cz/course/vsfs/summer2009/B_SMaK_2