B_Rek_2 Reklama 2

Vysoká škola finanční a správní
zima 2008
Rozsah
2/0/0. 8 hodin/semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. David Hůla (přednášející)
Ing. Vilém Kunz, Ph.D. (cvičící)
JUDr. Petr Majerik (cvičící)
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. (cvičící)
Garance
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Květoslava Dolejšová
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
B_Rek_2/pMKL: každou sudou středu 10:30–11:14 K311, každou sudou středu 11:15–12:00 K311, každou sudou středu 12:15–12:59 K311, každou sudou středu 13:00–13:45 K311, D. Pavlů
B_Rek_2/pMMO: Čt 12:15–12:59 M22, Čt 13:00–13:45 M22, V. Kunz
B_Rek_2/pMPH: Út 12:15–12:59 E004, Út 13:00–13:45 E004, D. Pavlů
B_Rek_2/sMKL: St 1. 10. 15:45–17:15 K205, St 12. 11. 14:00–15:30 K205, 17:30–19:00 K205, 19:15–20:45 K205, D. Pavlů
B_Rek_2/uMPH: Út 18. 11. 17:30–19:00 E129, 19:15–20:45 E129, Út 2. 12. 17:30–19:00 E129, 19:15–20:45 E129, P. Majerik
B_Rek_2/vMMO: So 4. 10. 8:00–9:30 M27, 9:45–11:15 M27, So 18. 10. 9:45–11:15 M27, 11:30–13:00 M27, V. Kunz
B_Rek_2/vM2PH: So 4. 10. 14:00–15:30 E223, 15:45–17:15 E223, So 1. 11. 15:45–17:15 E223, So 29. 11. 9:45–11:15 E223, P. Majerik
B_Rek_2/vM3PH: So 4. 10. 9:45–11:15 E224, 11:30–13:00 E224, So 1. 11. 14:00–15:30 E224, Pá 14. 11. 17:15–18:45 E224, P. Majerik
Předpoklady
Předpoklady:Znalost struktury marketingových komunikací, specifika komunikační kategorie reklama, tvůrčí myšlůení, schopnost pracovat v týmu, schopnost vést ostatní jako manažer úkolu.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Anotace je stejná pro obě formy studia. Cíl kurzu:REKLAMA 2 - jedná se o jednosemestrální předmět, který navazuje na výuku teoretických základů kategorie marketingové komunikace REKLAMA 1, který byl přednášen v LS 2. ročníku. Tento předmět poskytl teoretické základy nejstarší formy marketingové komerční komunikace. V 5. semestru je předmět koncipován jako praktické prověřování teoretických základů formou studentské komunikační agentury. CÍL PŘEDMĚTU Procvičit manažerské schopnosti posluchačů oboru marketingové komunikace na VŠFS v roli vedoucích autorských týmů a v roli člena týmů Prověřit kreativní dovednosti studentů při plnění konkrétních zadání, jež jsou jasně dána formou klientského briefu a je nezbytné je realizovat v daném čase, včetně prezentace na určeném cvičení. Pro účely operativního řízení je nezbytné, aby studenti vytvořili tvůrčí týmy, které si zvolí svého manažera – vedoucího týmu a kolektivně budou realizovat úkoly, k nimž budou dostávat jasný klientský brief. Týmy budou tvořeny studenty samostatně, iniciativně podle tohoto klíče: Praha týmy : po 7-8 studentech – prezenční i kombinovaná forma výuky Kladno týmy: po 6-7 studentech – prezenční i kombinovaná forma výuky Most týmy: po 6 studentech – prezenční i kombinovaná forma výuky Manažer týmu bude rozdělovat úkoly, povede si přehled o aktivitě jednotlivých studentů a bude navrhovat jejich ohodnocení supervizorovi z řad pedagogů VŠFS. Předpokládá se, že všichni členové týmů se budou střídat v prezentacích výsledků práce na společných setkáních se supervizory a garantem předmětu. Tvůrčí úkoly se budou realizovat v konkurenčním prostředí aktivit ostatních týmů. Na konci semestru vedoucí týmu písmeně zhodnotí práci každého člena – předmět je ukončen zkouškou. Nad cca 3-5 týmy bude supervizor z řad pedagogů, bude zavázán mlčením, protože principem práce bude konkurence mezi týmy s cílem získat nejlepší práce – strategicky, koncepčně, argumentačně apod.
Osnova
  • Tato osnova je určena pro prezenční studium, průběh výuky pro kombinované studium je uveden ve studijních materiálech formou metodického listu (ML).Nicméně struktura práce i výstupy jsou shodné v prezenční i kombinované formě studia. Obsah přednášek: ZPŮSOB REALIZACE PŘEDMĚTU Na prvním setkání s garantem předmětu nebo vyučujícím získají studenti první brief, který bude zadávat úkol pro všechny - rámcově řečeno vytvořit jméno studentské komunikační agentury, plán zaváděcí propagační akce uvedení agentury na trh v prostředí VŠFS a Prahy 10, kde sídlí VŠFS: S výhledem a rámcovou představou na prezentaci agentury v širším sociálním prostředí s možností profesionalizovat její práci a fungovat jako klasická komunikační agentura na zakázkovou činnost. Termín odevzdání a prezentace prvního zadání na společném setkání všech týmů 29.října. Další termíny: ZADÁNÍ ÚKOLU - BRIEF PREZENTACE Úkol č. 1 – brief na prvním setkání s pedagogem 29.10. Úkol č. 2 – brief 29.10. 12.11. Úkol č. 3 – brief 12.11. 10.12. + odevzdání žurnalistického příspěvku v tištěné formě a zaslání elektronicky. Zároveň každý student odevzdá na poslední prezentaci jeden žurnalistický příspěvek – v rámci Press Releas školy vůči médiím – žánrově se může jednat o poznámku, sloupek, zamyšlení v rozsahu max 1.500 znaků. Student odevzdá vytištěný příspěvek 10.12., zároveň jej do téhož data pošle v elektronické podobě na adresu dusan.pavlu@vsfs.cz s označením předmětu: jméno autora – žánr příspěvku. Tematika příspěvku je určena hlavním motivem – mé studium na VŠFS. Přístup k tématu může být humorný, ironický, vědecký, nostalgický apod. Student si vybere nejvhodnější formu sám.
Metody hodnocení
Vyučující metody: Metody hodnocení: Zkouška
Informace učitele
Literatura Bude účelné sledovat tematiku práce komunikačních agentur na stránkách odborného tisku – Strategie, Marketing & Media, Marketing Magazíne, Trend Marketing, Marketing & Komunikace, odborné web site. V knižní literatuře vyhledejte tematiku agentur – např. autorů Kotler, Tellis, Ogilvy a další.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2009, zima 2010, zima 2011, léto 2012.