VSFS:B_BPMK_1 Bakalářský projekt MK 1 - Informace o předmětu
B_BPMK_1 Bakalářský projekt MK 1
Vysoká škola finanční a správnízima 2024
- Rozsah
- individuální konzultace. 6 kr. Ukončení: z.
- Garance
- doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Sekce managementu a marketingu (FES, KEM) – Katedra ekonomie a managementu (FES, KEM) – Katedry – Vysoká škola finanční a správní
Kontaktní osoba: Dita Egertová - Předpoklady
- B_BSeMK Bakalářský seminář MK
Podmínkou pro zakončení tohoto předmětu je ukončení předmětu B_BSeMK. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Na konci tohoto kurzu bude student schopen vytvořit text teoretické (obecné) části bakalářské práce a psát odborný text včetně dodržování pravidel etiky odborné tvůrčí práce.
- Výstupy z učení
- Adekvátní znalosti k úspěšnému zvládnutí odborného textu kvalifikačních typů prací z hlediska obsahových i formálních kritérií.
- Osnova
- 1. Volba a zdůvodnění formy zpracování a metody zkoumání problémů v rámci tematu závěrečné práce
- 2. Výběr a studium literatury a dalších pramenů, kompozice textu obecné (teoretické) části, návrh teoretických východisek řešení problémů tématu práce. Metodika citací.
- 3. Vypracování textu obecné (teoretické) části, včetně seznamu bibliografických citací.
- 4. Analýza problémů a formulace východisek k řešení podle stanoveného cíle práce.
- Literatura
- povinná literatura
- TICHÝ, Jaromír a Jan EMMER. Zpracování bakalářské a diplomové práce. Praha: VŠFS, EUPRESS, 2014. 101 s. ISBN 978-80-7408-096-8. Dostupné z: viz níže, odkaz v bloku Informace učitele
- doporučená literatura
- BIERNÁTOVÁ, Olga a Jan SKŮPA. CITACE.COM. Bibliografické odkazy a citace dokumentů dle ČSN ISO 690 (01 0197) platné od 1. dubna 2011 [online]. Zlín, Brno, 2011 [cit. 2012-10-02]. Dostupné z: http://www.citace.com/soubory/csniso690-interpretace.pdf
- Jak na citace. EMMER, Jan. VŠFS: Knihovna [online]. 1. vyd. Praha, 2012 [cit. 2013-01-18]. Dostupné z: http://www.vsfs.cz/?id=1883-jak-na-citace
- ČÍRTEK, Pavel a Milan KAŠÍK. Marketingová komunikace podniku s médii. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2008, 113 s. ISBN 978-807-4080-081.
- ZICH, František. Úvod do sociologického výzkumu. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2004, 115 s. Eupress. ISBN 80-867-5419-7.
- neurčeno
- KUŽELÍKOVÁ, Lucie, Jaroslav NEKUDA a Jiří POLÁČEK. Sociálně-ekonomické informace a práce s nimi. Brno: MUNI, 2008, 88 s. ISBN 978-802-1045-774. Dostupné z: http://is.muni.cz/do/1499/el/estud/esf/js08/informace/socialne_ekonomicke_informace.pdf
- ŠANDEROVÁ, Jadwiga. Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách: několik zásad pro začátečníky. Vyd. 1. Praha: Sociologické nakladatelství, 2005, 209 s. ISBN 80-864-2940-7.
- NOVÁKOVÁ, Vladimíra, Václav LIŠKA, Jiří LOUDÍN a Miloš SEDLÁČEK. Vědecké metody ve společenských vědách. ČVUT. Www. dictorandus.info [online]. 1. vyd. Praha: ČVUT, 2010 [cit. 2013-01-18]. Dostupné z: http://www.doctorandus.info/info/#
- PETROVÁ, Iva. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Recenze knihy: Kozel, R., Mynářová, L., Svobodová, H. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6. Marketing a komunikace. 2012, roč. 22, č. 3. info
- Výukové metody
- Kurz probíhá formou minimálně čtyř individuálních konzultací s vedoucím bakalářské práce v průběhu semestru. Obsahem konzultací je hodnocení výsledků samostatné práce studenta ve čtyřech etapách podle Osnovy kurzu.
- Metody hodnocení
- Předmět je ukončen zápočtem, který uděluje vedoucí bakalářské práce na základě:
1)splnění programu konzultací
2)textu Teoretické (obecné) části práce - Navazující předměty
- Informace učitele
- https://is.vsfs.cz/auth/do/6410/predpisy/531213/1509230/Tichy_Emmer__Zpracovani_bakalarske_a_diplomove_prace.pdf
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.vsfs.cz/predmet/vsfs/zima2024/B_BPMK_1