J 2021

Vzdělávání zákazníků spatřilo světlo světa před 125 lety aneb počátky edukační marketingové strategie

KNIHOVÁ, Ladislava

Základní údaje

Originální název

Vzdělávání zákazníků spatřilo světlo světa před 125 lety aneb počátky edukační marketingové strategie

Název česky

Vzdělávání zákazníků spatřilo světlo světa před 125 lety aneb počátky edukační marketingové strategie

Název anglicky

Customer education saw the light of day 125 years ago or the emergence of an education-based marketing strategy

Autoři

KNIHOVÁ, Ladislava

Vydání

Marketing & komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2021, 1211-5622

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

Klíčová slova česky

Digitální marketingová strategie, edukační marketingová strategie, edukační obsah, obsahový marketing, vzdělávání zákazníků.

Klíčová slova anglicky

Digital marketing strategy, education-based marketing strategy, educational content, content marketing, customer education.

Štítky

AR 2022-2023, nehodnoceno_afiliace_není_k_VŠFS

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 16. 12. 2022 08:16, PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA

Anotace

ORIG EN

V originále

Psal se rok 1895. Ano, i tehdy existoval svět: nebyl internet ani mobilní telefon, bylo to dávno před vynálezem televize, Edison a Tesla řešili otázku, zda je vhodný stejnosměrný nebo střídavý proud, a bylo to rok před tím, než Ministerstvo pošty zahájilo experiment s bezplatným doručováním pošty na americkém venkově. V té době již úspěšná společnost John Deere, proslulá výrobou pluhů, brán a kypřičů půdy, přišla s vizionářským nápadem vydávat časopis pro americké farmáře The Furrow. Na scénu vstoupil předchůdce dnešního edukačního marketingu.

Anglicky

The year was 1895. Yes, there was a world then, too: there was no Internet or cell phone, it was long before the invention of television, Edison and Tesla were trying to resolve the question of whether the direct or alternating current was appropriate, and it was a year before the Post Office Department began its experiment with free mail delivery in rural America. John Deere, by then a successful company famous for making plows, harrows, and tillers, came up with the visionary idea of publishing The Furrow, a magazine for American farmers. The predecessor of today's education-based marketing entered the scene.
Zobrazeno: 9. 11. 2024 00:59