J
2021
Vzdělávání zákazníků spatřilo světlo světa před 125 lety aneb počátky edukační marketingové strategie
KNIHOVÁ, Ladislava
Základní údaje
Originální název
Vzdělávání zákazníků spatřilo světlo světa před 125 lety aneb počátky edukační marketingové strategie
Název česky
Vzdělávání zákazníků spatřilo světlo světa před 125 lety aneb počátky edukační marketingové strategie
Název anglicky
Customer education saw the light of day 125 years ago or the emergence of an education-based marketing strategy
Autoři
KNIHOVÁ, Ladislava
Vydání
Marketing & komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2021, 1211-5622
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky
Digitální marketingová strategie, edukační marketingová strategie, edukační obsah, obsahový marketing, vzdělávání zákazníků.
Klíčová slova anglicky
Digital marketing strategy, education-based marketing strategy, educational content, content marketing, customer education.
V originále
Psal se rok 1895. Ano, i tehdy existoval svět: nebyl internet ani mobilní telefon, bylo to dávno před vynálezem televize, Edison a Tesla řešili otázku, zda je vhodný stejnosměrný nebo střídavý proud, a bylo to rok před tím, než Ministerstvo pošty zahájilo experiment s bezplatným doručováním pošty na americkém venkově. V té době již úspěšná společnost John Deere, proslulá výrobou pluhů, brán a kypřičů půdy, přišla s vizionářským nápadem vydávat časopis pro americké farmáře The Furrow. Na scénu vstoupil předchůdce dnešního edukačního marketingu.
Anglicky
The year was 1895. Yes, there was a world then, too: there was no Internet or cell phone, it was long before the invention of television, Edison and Tesla were trying to resolve the question of whether the direct or alternating current was appropriate, and it was a year before the Post Office Department began its experiment with free mail delivery in rural America. John Deere, by then a successful company famous for making plows, harrows, and tillers, came up with the visionary idea of publishing The Furrow, a magazine for American farmers. The predecessor of today's education-based marketing entered the scene.
Zobrazeno: 31. 10. 2024 13:17