J
2022
EXPO 2020 Dubaj – personalizovaný engagement marketing v moderním výstavnictví
KNIHOVÁ, Ladislava
Basic information
Original name
EXPO 2020 Dubaj – personalizovaný engagement marketing v moderním výstavnictví
Name in Czech
EXPO 2020 Dubaj – personalizovaný engagement marketing v moderním výstavnictví
Name (in English)
EXPO 2020 Dubai – personalized engagement marketing in modern exhibition industry
Authors
KNIHOVÁ, Ladislava
Edition
Marketing & komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2022, 1211-5622
Other information
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Field of Study
50204 Business and management
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
University of Finance and Administration
Keywords (in Czech)
Engagement marketing, udržitelnost, prostorová vizualizace, gamifikace, personalizovaný marketing, edukační marketing, zkušenostní učení
Keywords in English
Engagement marketing, sustainability, spatial vizualiztion, gamification, personalized marketing, education-based marketing, experiential learning
V originále
S ročním odkladem, při dodržování bezpečné vzdálenosti a s nekompromisním nošením roušek uvnitř i venku jsme se konečně dočkali: svátek pro odbornou i laickou veřejnost mohl začít v Dubaji ve Spojených Arabských Emirátech. Světová výstava EXPO 2020 probíhá od 1. října 2021 do 31. března 2022 a hostí vystavovatele ze 192 zemí. Pořadatelé připravili návštěvníkům ojedinělý a nezapomenutelný zážitek.
In English
With a year's delay, keeping social distance and uncompromisingly wearing masks indoors and outdoors, the day finally arrived: the feast for both the professional and lay public could begin in Dubai, United Arab Emirates. The World Expo 2020 runs from 1 October 2021 to 31 March 2022 and hosts exhibitors from 192 countries. The organizers have prepared a unique and unforgettable experience for visitors.
Displayed: 5/11/2024 01:20