J
2021
Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků
KNIHOVÁ, Ladislava
Základní údaje
Originální název
Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků
Název česky
Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků
Název anglicky
Financial Content Marketing Drives Customer Engagement
Autoři
KNIHOVÁ, Ladislava
Vydání
Finančné trhy, Bratislava, Derivát s.r.o. 2021, 1336-5711
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky
vzdělávání zákazníků, angažovanost zákazníků, edukační marketing, vzdělávací video, digitální komunikační kanály, finanční obsahový marketing, finanční gramotnost, storytelling
Klíčová slova anglicky
customer education, customer engagement, education-based marketing, educational video, digital communication channels, financial content marketing, financial literacy, storytelling
V originále
Odborníci působící v sektoru finančních služeb připravují individuální produkty i komplexní řešení v odvětvích zahrnujících finanční trhy, bankovnictví i pojišťovnictví. Portfolio poskytovaných služeb a nabízených produktů je široké a z hlediska přípravy komunikačního sdělení směrem ke klientům velmi náročné. Přelomovým momentem je nejen nárůst počtu klientů Generace Z, ale i postupné zvyšování digitálních kompetencí u klientů všech ostatních generací. Cílem této studie je navrhnout optimalizaci metod a nástrojů finančního obsahového marketingu na základě analýzy specifických potřeb stávajících klientů sektoru finančních služeb. Období pandemie způsobené virem COVID-19 nastolilo otázku, jakým způsobem dosáhnout změny zákaznického chování kýženým směrem, odehrává-li se komunikace převážně v digitálním prostředí. Přidanou hodnotou studie je návrh digitálního komunikačního mixu obsahující portfolio komunikačních prostředků, s jejichž pomocí lze komunikovat moderně, efektivně a zcela v duchu s potřebami, přáními a očekáváními digitálního klienta sektoru finančních služeb.
Anglicky
Odborníci působící v sektoru finančních služeb připravují individuální produkty i komplexní řešení v odvětvích zahrnujících finanční trhy, bankovnictví i pojišťovnictví. Portfolio poskytovaných služeb a nabízených produktů je široké a z hlediska přípravy komunikačního sdělení směrem ke klientům velmi náročné. Přelomovým momentem je nejen nárůst počtu klientů Generace Z, ale i postupné zvyšování digitálních kompetencí u klientů všech ostatních generací. Cílem této studie je navrhnout optimalizaci metod a nástrojů finančního obsahového marketingu na základě analýzy specifických potřeb stávajících klientů sektoru finančních služeb. Období pandemie způsobené virem COVID-19 nastolilo otázku, jakým způsobem dosáhnout změny zákaznického chování kýženým směrem, odehrává-li se komunikace převážně v digitálním prostředí. Přidanou hodnotou studie je návrh digitálního komunikačního mixu obsahující portfolio komunikačních prostředků, s jejichž pomocí lze komunikovat moderně, efektivně a zcela v duchu s potřebami, přáními a očekáváními digitálního klienta sektoru finančních služeb.
Zobrazeno: 9. 11. 2024 14:38