Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{10234, author = {Knihová, Ladislava}, article_location = {Bratislava}, article_number = {127}, keywords = {customer education, customer engagement, education-based marketing, educational video, digital communication channels, financial content marketing, financial literacy, storytelling}, language = {cze}, issn = {1336-5711}, journal = {Finančné trhy}, title = {Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků}, url = {http://www.derivat.sk/files/2021%20casopis/FT_2_2021_Knihova_Financni%20obsahovy%20marketing.pdf}, volume = {XXVIII}, year = {2021} }
TY - JOUR ID - 10234 AU - Knihová, Ladislava PY - 2021 TI - Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků JF - Finančné trhy VL - XXVIII IS - 127 SP - 19-30 EP - 19-30 PB - Derivát s.r.o. SN - 13365711 KW - customer education, customer engagement, education-based marketing, educational video, digital communication channels, financial content marketing, financial literacy, storytelling UR - http://www.derivat.sk/files/2021%20casopis/FT_2_2021_Knihova_Financni%20obsahovy%20marketing.pdf N2 - Odborníci působící v sektoru finančních služeb připravují individuální produkty i komplexní řešení v odvětvích zahrnujících finanční trhy, bankovnictví i pojišťovnictví. Portfolio poskytovaných služeb a nabízených produktů je široké a z hlediska přípravy komunikačního sdělení směrem ke klientům velmi náročné. Přelomovým momentem je nejen nárůst počtu klientů Generace Z, ale i postupné zvyšování digitálních kompetencí u klientů všech ostatních generací. Cílem této studie je navrhnout optimalizaci metod a nástrojů finančního obsahového marketingu na základě analýzy specifických potřeb stávajících klientů sektoru finančních služeb. Období pandemie způsobené virem COVID-19 nastolilo otázku, jakým způsobem dosáhnout změny zákaznického chování kýženým směrem, odehrává-li se komunikace převážně v digitálním prostředí. Přidanou hodnotou studie je návrh digitálního komunikačního mixu obsahující portfolio komunikačních prostředků, s jejichž pomocí lze komunikovat moderně, efektivně a zcela v duchu s potřebami, přáními a očekáváními digitálního klienta sektoru finančních služeb. ER -
KNIHOVÁ, Ladislava. Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků. \textit{Finančné trhy}. Bratislava: Derivát s.r.o., 2021, XXVIII, č.~127, s.~19-30. ISSN~1336-5711.
|