KNIHOVÁ, Ladislava. Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků (Financial Content Marketing Drives Customer Engagement). Finančné trhy. Bratislava: Derivát s.r.o., 2021, XXVIII, No 127, p. 19-30. ISSN 1336-5711.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků
Name in Czech Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků
Name (in English) Financial Content Marketing Drives Customer Engagement
Authors KNIHOVÁ, Ladislava.
Edition Finančné trhy, Bratislava, Derivát s.r.o. 2021, 1336-5711.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50204 Business and management
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit University of Finance and Administration
Keywords (in Czech) vzdělávání zákazníků, angažovanost zákazníků, edukační marketing, vzdělávací video, digitální komunikační kanály, finanční obsahový marketing, finanční gramotnost, storytelling
Keywords in English customer education, customer engagement, education-based marketing, educational video, digital communication channels, financial content marketing, financial literacy, storytelling
Tags AR 2022-2023, nehodnoceno_afiliace_není_k_VŠFS
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Changed: 9/1/2023 10:40.
Abstract
Odborníci působící v sektoru finančních služeb připravují individuální produkty i komplexní řešení v odvětvích zahrnujících finanční trhy, bankovnictví i pojišťovnictví. Portfolio poskytovaných služeb a nabízených produktů je široké a z hlediska přípravy komunikačního sdělení směrem ke klientům velmi náročné. Přelomovým momentem je nejen nárůst počtu klientů Generace Z, ale i postupné zvyšování digitálních kompetencí u klientů všech ostatních generací. Cílem této studie je navrhnout optimalizaci metod a nástrojů finančního obsahového marketingu na základě analýzy specifických potřeb stávajících klientů sektoru finančních služeb. Období pandemie způsobené virem COVID-19 nastolilo otázku, jakým způsobem dosáhnout změny zákaznického chování kýženým směrem, odehrává-li se komunikace převážně v digitálním prostředí. Přidanou hodnotou studie je návrh digitálního komunikačního mixu obsahující portfolio komunikačních prostředků, s jejichž pomocí lze komunikovat moderně, efektivně a zcela v duchu s potřebami, přáními a očekáváními digitálního klienta sektoru finančních služeb.
Abstract (in English)
Odborníci působící v sektoru finančních služeb připravují individuální produkty i komplexní řešení v odvětvích zahrnujících finanční trhy, bankovnictví i pojišťovnictví. Portfolio poskytovaných služeb a nabízených produktů je široké a z hlediska přípravy komunikačního sdělení směrem ke klientům velmi náročné. Přelomovým momentem je nejen nárůst počtu klientů Generace Z, ale i postupné zvyšování digitálních kompetencí u klientů všech ostatních generací. Cílem této studie je navrhnout optimalizaci metod a nástrojů finančního obsahového marketingu na základě analýzy specifických potřeb stávajících klientů sektoru finančních služeb. Období pandemie způsobené virem COVID-19 nastolilo otázku, jakým způsobem dosáhnout změny zákaznického chování kýženým směrem, odehrává-li se komunikace převážně v digitálním prostředí. Přidanou hodnotou studie je návrh digitálního komunikačního mixu obsahující portfolio komunikačních prostředků, s jejichž pomocí lze komunikovat moderně, efektivně a zcela v duchu s potřebami, přáními a očekáváními digitálního klienta sektoru finančních služeb.
PrintDisplayed: 6/5/2024 13:12