J 2021

Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků

KNIHOVÁ, Ladislava

Basic information

Original name

Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků

Name in Czech

Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků

Name (in English)

Financial Content Marketing Drives Customer Engagement

Authors

KNIHOVÁ, Ladislava

Edition

Finančné trhy, Bratislava, Derivát s.r.o. 2021, 1336-5711

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50204 Business and management

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

URL

Organization unit

University of Finance and Administration

Keywords (in Czech)

vzdělávání zákazníků, angažovanost zákazníků, edukační marketing, vzdělávací video, digitální komunikační kanály, finanční obsahový marketing, finanční gramotnost, storytelling

Keywords in English

customer education, customer engagement, education-based marketing, educational video, digital communication channels, financial content marketing, financial literacy, storytelling

Tags

AR 2022-2023, nehodnoceno_afiliace_není_k_VŠFS

Tags

Reviewed
Změněno: 9/1/2023 10:40, Mgr. Tereza Denišová, DiS.

Abstract

ORIG EN

V originále

Odborníci působící v sektoru finančních služeb připravují individuální produkty i komplexní řešení v odvětvích zahrnujících finanční trhy, bankovnictví i pojišťovnictví. Portfolio poskytovaných služeb a nabízených produktů je široké a z hlediska přípravy komunikačního sdělení směrem ke klientům velmi náročné. Přelomovým momentem je nejen nárůst počtu klientů Generace Z, ale i postupné zvyšování digitálních kompetencí u klientů všech ostatních generací. Cílem této studie je navrhnout optimalizaci metod a nástrojů finančního obsahového marketingu na základě analýzy specifických potřeb stávajících klientů sektoru finančních služeb. Období pandemie způsobené virem COVID-19 nastolilo otázku, jakým způsobem dosáhnout změny zákaznického chování kýženým směrem, odehrává-li se komunikace převážně v digitálním prostředí. Přidanou hodnotou studie je návrh digitálního komunikačního mixu obsahující portfolio komunikačních prostředků, s jejichž pomocí lze komunikovat moderně, efektivně a zcela v duchu s potřebami, přáními a očekáváními digitálního klienta sektoru finančních služeb.

In English

Odborníci působící v sektoru finančních služeb připravují individuální produkty i komplexní řešení v odvětvích zahrnujících finanční trhy, bankovnictví i pojišťovnictví. Portfolio poskytovaných služeb a nabízených produktů je široké a z hlediska přípravy komunikačního sdělení směrem ke klientům velmi náročné. Přelomovým momentem je nejen nárůst počtu klientů Generace Z, ale i postupné zvyšování digitálních kompetencí u klientů všech ostatních generací. Cílem této studie je navrhnout optimalizaci metod a nástrojů finančního obsahového marketingu na základě analýzy specifických potřeb stávajících klientů sektoru finančních služeb. Období pandemie způsobené virem COVID-19 nastolilo otázku, jakým způsobem dosáhnout změny zákaznického chování kýženým směrem, odehrává-li se komunikace převážně v digitálním prostředí. Přidanou hodnotou studie je návrh digitálního komunikačního mixu obsahující portfolio komunikačních prostředků, s jejichž pomocí lze komunikovat moderně, efektivně a zcela v duchu s potřebami, přáními a očekáváními digitálního klienta sektoru finančních služeb.
Displayed: 5/11/2024 03:24