J 2022

The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech

KNIHOVÁ, Ladislava

Basic information

Original name

The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech

Name in Czech

The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech

Name (in English)

The Best Marketing is Education: Are customers open to educational content aka education-based marketing in data

Authors

KNIHOVÁ, Ladislava (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

Marketing & komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2022, 1211-5622

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50204 Business and management

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/04274644:_____/22:#0000919

Organization unit

University of Finance and Administration

Keywords (in Czech)

edukační marketing; edukační obsah; MML-TGI; průřezová analýza; vzdělávání zákazníků

Keywords in English

education-based marketing; educational content; MML-TGI; cross-sectional analysis; customer education

Tags

Reviewed
Změněno: 22/2/2023 10:05, Mgr. Jitka Štruncová

Abstract

V originále

Již v roce 1991 ve své prezentaci NeXT marketing strategy Steve Jobs citoval myšlenku marketingového guru jménem Regis McKenna "Nejlepší marketing je vzdělávání". Je to již tři desetiletí, a tak je vhodné si položit otázku, nakolik jsou lidé v současnosti přístupni vzdělávacímu obsahu jako součásti marketingového sdělení. Které věkové a vzdělanostní skupiny jsou nejvhodnějšími segmenty pro zacílení edukačního obsahu? A jak je to s jejich postojem k reklamě? Aktuální data za rok 2021 pro tento výzkum poskytla společnost Median s.r.o. v rámci výzkumu MML-TGI.