J 2022

The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech

KNIHOVÁ, Ladislava

Základní údaje

Originální název

The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech

Název česky

The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech

Název anglicky

The Best Marketing is Education: Are customers open to educational content aka education-based marketing in data

Autoři

KNIHOVÁ, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Marketing & komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2022, 1211-5622

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Odkaz na text výsledku

Kód RIV

RIV/04274644:_____/22:#0000919

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

Klíčová slova česky

edukační marketing; edukační obsah; MML-TGI; průřezová analýza; vzdělávání zákazníků

Klíčová slova anglicky

education-based marketing; educational content; MML-TGI; cross-sectional analysis; customer education

Štítky

AR 2022-2023, edukační marketing, obsahový marketing, odmeny_2023, POZNÁMKA, RIV_2023, xJ5

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 22. 2. 2023 10:05, Mgr. Jitka Štruncová

Anotace

ORIG EN

V originále

Již v roce 1991 ve své prezentaci NeXT marketing strategy Steve Jobs citoval myšlenku marketingového guru jménem Regis McKenna "Nejlepší marketing je vzdělávání". Je to již tři desetiletí, a tak je vhodné si položit otázku, nakolik jsou lidé v současnosti přístupni vzdělávacímu obsahu jako součásti marketingového sdělení. Které věkové a vzdělanostní skupiny jsou nejvhodnějšími segmenty pro zacílení edukačního obsahu? A jak je to s jejich postojem k reklamě? Aktuální data za rok 2021 pro tento výzkum poskytla společnost Median s.r.o. v rámci výzkumu MML-TGI.

Anglicky

As early as 1991, in his NeXT marketing strategy presentation, Steve Jobs quoted the idea of a marketing guru named Regis McKenna "The best marketing is education". It's been three decades now, so it's worth asking the question of how open people are today to educational content as part of marketing messages. Which age and education groups are the most appropriate segments to target with educational content? And what about their attitudes towards advertising? The latest 2021 data for this research was provided by Median Ltd. as part of the MML-TGI research.
Zobrazeno: 26. 12. 2024 06:27