J
2022
The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech
KNIHOVÁ, Ladislava
Základní údaje
Originální název
The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech
Název česky
The Best Marketing is Education: jsou zákazníci přístupni vzdělávacímu obsahu aneb edukační marketing v datech
Název anglicky
The Best Marketing is Education: Are customers open to educational content aka education-based marketing in data
Autoři
KNIHOVÁ, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Marketing & komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2022, 1211-5622
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/04274644:_____/22:#0000919
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky
edukační marketing; edukační obsah; MML-TGI; průřezová analýza; vzdělávání zákazníků
Klíčová slova anglicky
education-based marketing; educational content; MML-TGI; cross-sectional analysis; customer education
V originále
Již v roce 1991 ve své prezentaci NeXT marketing strategy Steve Jobs citoval myšlenku marketingového guru jménem Regis McKenna "Nejlepší marketing je vzdělávání". Je to již tři desetiletí, a tak je vhodné si položit otázku, nakolik jsou lidé v současnosti přístupni vzdělávacímu obsahu jako součásti marketingového sdělení. Které věkové a vzdělanostní skupiny jsou nejvhodnějšími segmenty pro zacílení edukačního obsahu? A jak je to s jejich postojem k reklamě? Aktuální data za rok 2021 pro tento výzkum poskytla společnost Median s.r.o. v rámci výzkumu MML-TGI.
Anglicky
As early as 1991, in his NeXT marketing strategy presentation, Steve Jobs quoted the idea of a marketing guru named Regis McKenna "The best marketing is education". It's been three decades now, so it's worth asking the question of how open people are today to educational content as part of marketing messages. Which age and education groups are the most appropriate segments to target with educational content? And what about their attitudes towards advertising? The latest 2021 data for this research was provided by Median Ltd. as part of the MML-TGI research.
Zobrazeno: 1. 11. 2024 06:22