EISEL, Juraj. Asertivita a řešení konfliktů manažerem. 2022. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Asertivita a řešení konfliktů manažerem |
Název česky | Asertivita a řešení konfliktů manažerem |
Název anglicky | Assertiveness and conflict resolution by the manager |
Autoři | EISEL, Juraj. |
Vydání | 2022. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Popularizační texty a aktivity |
Obor | 50300 5.3 Education |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Vysoká škola finanční a správní |
Klíčová slova česky | Asertivita, agresivita, pasivita, komunikace, konflikty, manažer. |
Klíčová slova anglicky | Assertiveness, aggressiveness, passivity, communication, conflicts, manager. |
Štítky | AR 2022-2023 |
Změnil | Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 11. 1. 2023 09:20. |
Anotace |
---|
V současné praxi komunikace představuje základní spojovací článek mezi lidmi. Stala se podstatou veškerých mezilidských vztahů, součástí každé společné lidské činnosti. Nezastupitelnou roli má i v procesu řízení podniku. Komunikace se vytváří jako vztah mezi minimálně dvěma subjekty, kteří o sobě vědí a společně subjektivně sdílejí, prožívají a reagují na určitou objektivní situaci. Objektem komunikace je potom to, jak tuto situaci reflektují a řeší, jak na ni společně reagují. |
Anotace česky |
---|
V současné praxi komunikace představuje základní spojovací článek mezi lidmi. Stala se podstatou veškerých mezilidských vztahů, součástí každé společné lidské činnosti. Nezastupitelnou roli má i v procesu řízení podniku. Komunikace se vytváří jako vztah mezi minimálně dvěma subjekty, kteří o sobě vědí a společně subjektivně sdílejí, prožívají a reagují na určitou objektivní situaci. Objektem komunikace je potom to, jak tuto situaci reflektují a řeší, jak na ni společně reagují. |
Anotace anglicky |
---|
In current practice, communication represents the basic connecting link between people. It has become the essence of all interpersonal relationships, a part of every common human activity. It also has an irreplaceable role in the company management process. Communication is created as a relationship between at least two subjects who know about each other and together subjectively share, experience and react to a certain objective situation. The object of communication is then how they reflect and solve this situation, how they react to it together. |
VytisknoutZobrazeno: 17. 10. 2024 11:18