Detailed Information on Publication Record
2022
Asertivita a řešení konfliktů manažerem
EISEL, JurajBasic information
Original name
Asertivita a řešení konfliktů manažerem
Name in Czech
Asertivita a řešení konfliktů manažerem
Name (in English)
Assertiveness and conflict resolution by the manager
Authors
EISEL, Juraj
Edition
2022
Other information
Type of outcome
Popularizační texty a aktivity
Field of Study
50300 5.3 Education
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
University of Finance and Administration
Keywords (in Czech)
Asertivita, agresivita, pasivita, komunikace, konflikty, manažer.
Keywords in English
Assertiveness, aggressiveness, passivity, communication, conflicts, manager.
Tags
Změněno: 11/1/2023 09:20, Mgr. Tereza Denišová, DiS.
V originále
V současné praxi komunikace představuje základní spojovací článek mezi lidmi. Stala se podstatou veškerých mezilidských vztahů, součástí každé společné lidské činnosti. Nezastupitelnou roli má i v procesu řízení podniku. Komunikace se vytváří jako vztah mezi minimálně dvěma subjekty, kteří o sobě vědí a společně subjektivně sdílejí, prožívají a reagují na určitou objektivní situaci. Objektem komunikace je potom to, jak tuto situaci reflektují a řeší, jak na ni společně reagují.
In Czech
V současné praxi komunikace představuje základní spojovací článek mezi lidmi. Stala se podstatou veškerých mezilidských vztahů, součástí každé společné lidské činnosti. Nezastupitelnou roli má i v procesu řízení podniku. Komunikace se vytváří jako vztah mezi minimálně dvěma subjekty, kteří o sobě vědí a společně subjektivně sdílejí, prožívají a reagují na určitou objektivní situaci. Objektem komunikace je potom to, jak tuto situaci reflektují a řeší, jak na ni společně reagují.
In English
In current practice, communication represents the basic connecting link between people. It has become the essence of all interpersonal relationships, a part of every common human activity. It also has an irreplaceable role in the company management process. Communication is created as a relationship between at least two subjects who know about each other and together subjectively share, experience and react to a certain objective situation. The object of communication is then how they reflect and solve this situation, how they react to it together.