d 2022

Základy manažerské komunikace a řešení problémových situací - pro mistry.

EISEL, Juraj

Základní údaje

Originální název

Základy manažerské komunikace a řešení problémových situací - pro mistry.

Název česky

Základy manažerské komunikace a řešení problémových situací - pro mistry.

Název anglicky

Basics of managerial communication and solving problem situations - for masters.

Autoři

EISEL, Juraj

Vydání

2022

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Popularizační texty a aktivity

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

Klíčová slova česky

Komunikace, komunikační proces, druhy a zákonitosti komunikace, řeč těla.

Klíčová slova anglicky

Communication, communication process, types and laws of communication, body language.

Štítky

AR 2022-2023
Změněno: 11. 1. 2023 09:20, Mgr. Tereza Denišová, DiS.

Anotace

ORIG EN

V originále

I vedoucí zaměstnanci mohou být vtaženi do potyček či konfliktů na svém oddělení. Proto by se měli snažit, aby podřízení jednali k sobě s úctou, udrželi emoce pod kontrolou, aby nesklouzli ve své komunikaci k vulgarismům a tím druhého jedince nepopudili ještě více. Opět by se daní jedinci měli snažit navzájem naslouchat, společně řešit vzniklou situaci a ujasnit si, čeho chtějí dosáhnout. Vedoucí pracovníci jsou vzorem svým podřízeným.

Anglicky

Even senior employees can be drawn into skirmishes or conflicts in their department. Therefore, they should try to make subordinates treat each other with respect, keep their emotions under control, so that they do not slip into vulgarisms in their communication and thereby irritate the other individual even more. Again, the individuals in question should try to listen to each other, solve the situation together and clarify what they want to achieve. Managers are role models for their subordinates.
Zobrazeno: 14. 11. 2024 18:59