Základy manažerské komunikace a řešení problémových situací - pro mistry.
EISEL, Juraj. Základy manažerské komunikace a řešení problémových situací - pro mistry. 2022. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Základy manažerské komunikace a řešení problémových situací - pro mistry. |
Název česky | Základy manažerské komunikace a řešení problémových situací - pro mistry. |
Název anglicky | Basics of managerial communication and solving problem situations - for masters. |
Autoři | EISEL, Juraj. |
Vydání | 2022. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Popularizační texty a aktivity |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Vysoká škola finanční a správní |
Klíčová slova česky | Komunikace, komunikační proces, druhy a zákonitosti komunikace, řeč těla. |
Klíčová slova anglicky | Communication, communication process, types and laws of communication, body language. |
Štítky | AR 2022-2023 |
Změnil | Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 11. 1. 2023 09:20. |
Anotace |
---|
I vedoucí zaměstnanci mohou být vtaženi do potyček či konfliktů na svém oddělení. Proto by se měli snažit, aby podřízení jednali k sobě s úctou, udrželi emoce pod kontrolou, aby nesklouzli ve své komunikaci k vulgarismům a tím druhého jedince nepopudili ještě více. Opět by se daní jedinci měli snažit navzájem naslouchat, společně řešit vzniklou situaci a ujasnit si, čeho chtějí dosáhnout. Vedoucí pracovníci jsou vzorem svým podřízeným. |
Anotace anglicky |
---|
Even senior employees can be drawn into skirmishes or conflicts in their department. Therefore, they should try to make subordinates treat each other with respect, keep their emotions under control, so that they do not slip into vulgarisms in their communication and thereby irritate the other individual even more. Again, the individuals in question should try to listen to each other, solve the situation together and clarify what they want to achieve. Managers are role models for their subordinates. |
VytisknoutZobrazeno: 17. 10. 2024 11:14