d 2022

Modelové situace - ZVLÁDÁNÍ OBTÍŽNÝCH SITUACÍ V KOMUNIKACI

EISEL, Juraj

Základní údaje

Originální název

Modelové situace - ZVLÁDÁNÍ OBTÍŽNÝCH SITUACÍ V KOMUNIKACI

Název česky

Modelové situace - ZVLÁDÁNÍ OBTÍŽNÝCH SITUACÍ V KOMUNIKACI

Název anglicky

Model situations - MANAGING DIFFICULT SITUATIONS IN COMMUNICATION

Autoři

EISEL, Juraj

Vydání

2022

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Popularizační texty a aktivity

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

Klíčová slova česky

Komunikace, efektivní komunikace, emoce, dotazování, zvládnutí nesouhlasu a námitek, konflikty, poskytování zpětné vazby, kritika

Klíčová slova anglicky

Communication, effective communication, emotions, questioning, handling disagreements and objections, conflicts, giving feedback, criticism

Štítky

AR 2022-2023
Změněno: 11. 1. 2023 12:56, Mgr. Tereza Denišová, DiS.

Anotace

ORIG EN

V originále

Ústní forma vnitřní komunikace v organizaci se uskutečňuje tváří v tvář mezi jedinci, ať už formou porad, konferencí, ale i vzdělávacích akcí, v rámci pracovních skupin, atd. Tato forma se podílí na výsledku mezilidské interakce. Možnost ovlivnit výsledek pomocí dotazování, upřesňování a ověřování je velmi důležitým prvkem podílejícím se na výsledku. Způsob vertikální komunikace mezi nadřízeným a podřízenými je ovlivněn jeho řídícím stylem. Komunikační dovednosti manažera tvoří základní stavební kámen jeho práce. Teoretická znalost této dovednosti a její praktické využití ovlivňuje spokojenost podřízených pracovníků. Komunikace jako proces sdělování či předávání informací je zásadním tématem, díky kterému můžeme lépe chápat složitost mezilidských vztahů. „Není možné nekomunikovat.“
Zobrazeno: 18. 10. 2024 15:15