Modelové situace - ZVLÁDÁNÍ OBTÍŽNÝCH SITUACÍ V KOMUNIKACI
EISEL, Juraj. Modelové situace - ZVLÁDÁNÍ OBTÍŽNÝCH SITUACÍ V KOMUNIKACI. 2022. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Modelové situace - ZVLÁDÁNÍ OBTÍŽNÝCH SITUACÍ V KOMUNIKACI |
Název česky | Modelové situace - ZVLÁDÁNÍ OBTÍŽNÝCH SITUACÍ V KOMUNIKACI |
Název anglicky | Model situations - MANAGING DIFFICULT SITUATIONS IN COMMUNICATION |
Autoři | EISEL, Juraj. |
Vydání | 2022. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Popularizační texty a aktivity |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Vysoká škola finanční a správní |
Klíčová slova česky | Komunikace, efektivní komunikace, emoce, dotazování, zvládnutí nesouhlasu a námitek, konflikty, poskytování zpětné vazby, kritika |
Klíčová slova anglicky | Communication, effective communication, emotions, questioning, handling disagreements and objections, conflicts, giving feedback, criticism |
Štítky | AR 2022-2023 |
Změnil | Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 11. 1. 2023 12:56. |
Anotace |
---|
Ústní forma vnitřní komunikace v organizaci se uskutečňuje tváří v tvář mezi jedinci, ať už formou porad, konferencí, ale i vzdělávacích akcí, v rámci pracovních skupin, atd. Tato forma se podílí na výsledku mezilidské interakce. Možnost ovlivnit výsledek pomocí dotazování, upřesňování a ověřování je velmi důležitým prvkem podílejícím se na výsledku. Způsob vertikální komunikace mezi nadřízeným a podřízenými je ovlivněn jeho řídícím stylem. Komunikační dovednosti manažera tvoří základní stavební kámen jeho práce. Teoretická znalost této dovednosti a její praktické využití ovlivňuje spokojenost podřízených pracovníků. Komunikace jako proces sdělování či předávání informací je zásadním tématem, díky kterému můžeme lépe chápat složitost mezilidských vztahů. „Není možné nekomunikovat.“ |
Anotace anglicky |
---|
The oral form of internal communication in the organization takes place face to face between individuals, either in the form of meetings, conferences, but also in educational events, within work groups, etc. This form contributes to the result of interpersonal interaction. Being able to influence the outcome through questioning, refinement and validation is a very important element contributing to the outcome. The way of vertical communication between a superior and subordinates is influenced by his management style. A manager's communication skills form the basic building block of his work. Theoretical knowledge of this skill and its practical use affects the satisfaction of subordinate workers. Communication as a process of communicating or passing on information is a fundamental topic, thanks to which we can better understand the complexity of interpersonal relationships. "It's impossible not to communicate." |
VytisknoutZobrazeno: 17. 10. 2024 14:49