d 2022

Modelové situace - ZVLÁDÁNÍ OBTÍŽNÝCH SITUACÍ V KOMUNIKACI

EISEL, Juraj

Basic information

Original name

Modelové situace - ZVLÁDÁNÍ OBTÍŽNÝCH SITUACÍ V KOMUNIKACI

Name in Czech

Modelové situace - ZVLÁDÁNÍ OBTÍŽNÝCH SITUACÍ V KOMUNIKACI

Name (in English)

Model situations - MANAGING DIFFICULT SITUATIONS IN COMMUNICATION

Authors

EISEL, Juraj

Edition

2022

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Popularizační texty a aktivity

Field of Study

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

University of Finance and Administration

Keywords (in Czech)

Komunikace, efektivní komunikace, emoce, dotazování, zvládnutí nesouhlasu a námitek, konflikty, poskytování zpětné vazby, kritika

Keywords in English

Communication, effective communication, emotions, questioning, handling disagreements and objections, conflicts, giving feedback, criticism

Tags

AR 2022-2023
Změněno: 11/1/2023 12:56, Mgr. Tereza Denišová, DiS.

Abstract

ORIG EN

V originále

Ústní forma vnitřní komunikace v organizaci se uskutečňuje tváří v tvář mezi jedinci, ať už formou porad, konferencí, ale i vzdělávacích akcí, v rámci pracovních skupin, atd. Tato forma se podílí na výsledku mezilidské interakce. Možnost ovlivnit výsledek pomocí dotazování, upřesňování a ověřování je velmi důležitým prvkem podílejícím se na výsledku. Způsob vertikální komunikace mezi nadřízeným a podřízenými je ovlivněn jeho řídícím stylem. Komunikační dovednosti manažera tvoří základní stavební kámen jeho práce. Teoretická znalost této dovednosti a její praktické využití ovlivňuje spokojenost podřízených pracovníků. Komunikace jako proces sdělování či předávání informací je zásadním tématem, díky kterému můžeme lépe chápat složitost mezilidských vztahů. „Není možné nekomunikovat.“
Displayed: 18/10/2024 13:19