J 2023

Study of the Export Possibilities from the EU to the RF

STUCHLÍK, Peter

Základní údaje

Originální název

Study of the Export Possibilities from the EU to the RF

Název česky

Studie možností exportu z EU do RF

Autoři

STUCHLÍK, Peter

Vydání

Annals of Social Sciences & Management studies (ASM), USA, Juniper Publishers, 2023, 2641-838X

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

DOI

http://dx.doi.org/10.19080/ASM.2023.08.555731

Klíčová slova česky

EU; RF; marketing; export; studie; trh; produkt; bariéry; možnosti

Klíčová slova anglicky

EU; RF; marketing; export; study; market; product; barriers; possibilities

Štítky

AR 2022-2023, POZNÁMKA, xJ0

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 3. 7. 2023 10:04, Bc. Jan Peterec

Anotace

ORIG CZ

V originále

The article gives results from descriptive behavioral field marketing research about possibilities of export from EU, especially from the Czech Republic, on the market of Russian Federation [1]. The research had focus on a Case Study for launching a new product on a new market by marketing rules. Because of insufficient number of obtained data presented results are indicative only. The field research was realized by marketing educated persons, and all analysis was under marketing rules also. For counting of the results were used simple statistical/mathematical methods under marketing principles. Presented conclusions highlight the most important counted results, including misunderstandings, and some interesting results which were counted but aren’t presented numerically in the matrices.

Česky

článek přináší výsledky deskriptivního terénního výzkumu možností exportu z EU, zjm. z ČR, na trh RF. Výzkum je orientován jako Případová studie uvedení nového produktu na nový trh. S ohledem na malý počet získaných výsledků, jsou prezentované výsledky pouze indikační. Celý průzkum i analýzy výsledků byly provedeny podle marketingových pravidel. Pro vyhodnocení byly použity jednuduché statistické/matematické metody, podle marketingových postupů. Prezentované výsledky ukazují nejdůležitější získané a vypočítané poznatky. Ale také jsou prezentovány některé zajímavé spočítané výsledky, které nemají v textu uvedeny hodnoty.
Zobrazeno: 19. 10. 2024 00:38