2023
Study of the Export Possibilities from the EU to the RF
STUCHLÍK, PeterZákladní údaje
Originální název
Study of the Export Possibilities from the EU to the RF
Název česky
Studie možností exportu z EU do RF
Autoři
STUCHLÍK, Peter
Vydání
Annals of Social Sciences & Management studies (ASM), USA, Juniper Publishers, 2023, 2641-838X
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky
EU; RF; marketing; export; studie; trh; produkt; bariéry; možnosti
Klíčová slova anglicky
EU; RF; marketing; export; study; market; product; barriers; possibilities
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 3. 7. 2023 10:04, Bc. Jan Peterec
V originále
The article gives results from descriptive behavioral field marketing research about possibilities of export from EU, especially from the Czech Republic, on the market of Russian Federation [1]. The research had focus on a Case Study for launching a new product on a new market by marketing rules. Because of insufficient number of obtained data presented results are indicative only. The field research was realized by marketing educated persons, and all analysis was under marketing rules also. For counting of the results were used simple statistical/mathematical methods under marketing principles. Presented conclusions highlight the most important counted results, including misunderstandings, and some interesting results which were counted but aren’t presented numerically in the matrices.
Česky
článek přináší výsledky deskriptivního terénního výzkumu možností exportu z EU, zjm. z ČR, na trh RF. Výzkum je orientován jako Případová studie uvedení nového produktu na nový trh. S ohledem na malý počet získaných výsledků, jsou prezentované výsledky pouze indikační. Celý průzkum i analýzy výsledků byly provedeny podle marketingových pravidel. Pro vyhodnocení byly použity jednuduché statistické/matematické metody, podle marketingových postupů. Prezentované výsledky ukazují nejdůležitější získané a vypočítané poznatky. Ale také jsou prezentovány některé zajímavé spočítané výsledky, které nemají v textu uvedeny hodnoty.