d
2023
Vyjednávání a argumentace
EISEL, Juraj
Základní údaje
Originální název
Vyjednávání a argumentace
Název česky
Vyjednávání a argumentace
Název anglicky
Negotiation and argumentation
Další údaje
Typ výsledku
Popularizační texty a aktivity
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky
Vyjednávač, vyjednávání, argumentace, námitky, nesouhlas, taktika vyjednávání
Klíčová slova anglicky
Negotiator, negotiation, argumentation, objections, disagreement, negotiation tactics
V originále
Úspěšnému vyjednávání jsou potřeba informace, jako ústřední faktor kreativního a náročného procesu, kterému říkáme vyjednávání. Informace, jsou a budou vždy tím nejžádanějším zbožím. Jaký další prvek nám bude užitečný v naší snaze uzavřít úspěšný obchod? Bude jím naše FLEXIBILITA, která nám umožní v procesu vyjednávání pružně využívat informace, která jsme si připravily před zahájením jednání a umožní nám v aktivním procesu předkládání návrhů pružně reagovat na aktuální postoj protistrany.
Anglicky
Successful negotiation requires information as a central factor in the creative and challenging process we call negotiation. Information is and always will be the most sought-after commodity. What other element will be helpful in our quest to close a successful deal? It will be our FLEXIBILITY, which will allow us to flexibly use the information we have prepared before the start of negotiations in the negotiation process and enable us to respond flexibly to the current position of the other party in the active process of submitting proposals.
Zobrazeno: 5. 11. 2024 05:57