r 2023

Moderní marketingové trendy

PETRŮ, Naděžda

Basic information

Original name

Moderní marketingové trendy

Name in Czech

Moderní marketingové trendy

Name (in English)

Modern marketing trends

Authors

PETRŮ, Naděžda

Edition

2023

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Recenze

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

University of Finance and Administration

ISBN

978-80-7408-253-5

Keywords (in Czech)

marketingové chování, marketingová komunikace, edukační marketing, obsahový marketing, etické hodnoty

Keywords in English

marketing behavior, marketing communication, educational marketing, content marketing, ethical values

Tags

AR 2022-2023
Změněno: 10/5/2023 10:12, Mgr. Tereza Denišová, DiS.

Abstract

ORIG EN

V originále

Dynamický vývoj podnikatelského prostředí podmíněný politickými, sociálně-ekonomickými a především technlogickými faktory neustále mění marketingové prostředí. Dramatické změny pozorujeme z hlediska generačních proměn, využívání trendových nástrojů marketingové komunikace, ve změně nákupního rozhodování zákazníků. Marketingoví odborníci musí na tyto změny reagovat, současně je musí vidět pohledem interdisciplinárním. Publikace proto představuje celou řadu inspirativních momentů a témat.

In English

The dynamic development of the business environment conditioned by political, socio-economic and above all technological factors is constantly changing the marketing environment. We observe dramatic changes in terms of generational changes, the use of trending marketing communication tools, and changes in customers' purchasing decisions. Marketing professionals must respond to these changes, while at the same time seeing them from an interdisciplinary perspective. The publication therefore presents a whole range of inspiring moments and topics.
Displayed: 18/11/2024 14:30