r
2023
Moderní marketingové trendy
PETRŮ, Naděžda
Basic information
Original name
Moderní marketingové trendy
Name in Czech
Moderní marketingové trendy
Name (in English)
Modern marketing trends
Other information
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
University of Finance and Administration
Keywords (in Czech)
marketingové chování, marketingová komunikace, edukační marketing, obsahový marketing, etické hodnoty
Keywords in English
marketing behavior, marketing communication, educational marketing, content marketing, ethical values
V originále
Dynamický vývoj podnikatelského prostředí podmíněný politickými, sociálně-ekonomickými a především technlogickými faktory neustále mění marketingové prostředí. Dramatické změny pozorujeme z hlediska generačních proměn, využívání trendových nástrojů marketingové komunikace, ve změně nákupního rozhodování zákazníků. Marketingoví odborníci musí na tyto změny reagovat, současně je musí vidět pohledem interdisciplinárním. Publikace proto představuje celou řadu inspirativních momentů a témat.
In English
The dynamic development of the business environment conditioned by political, socio-economic and above all technological factors is constantly changing the marketing environment. We observe dramatic changes in terms of generational changes, the use of trending marketing communication tools, and changes in customers' purchasing decisions. Marketing professionals must respond to these changes, while at the same time seeing them from an interdisciplinary perspective. The publication therefore presents a whole range of inspiring moments and topics.
Displayed: 18/11/2024 14:30