r 2023

Moderní marketingové trendy

PETRŮ, Naděžda

Basic information

Original name

Moderní marketingové trendy

Name in Czech

Moderní marketingové trendy

Name (in English)

Modern marketing trends

Authors

PETRŮ, Naděžda

Edition

2023

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Recenze

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

University of Finance and Administration

ISBN

978-80-7408-253-5

Keywords (in Czech)

marketingové chování, marketingová komunikace, edukační marketing, obsahový marketing, etické hodnoty

Keywords in English

marketing behavior, marketing communication, educational marketing, content marketing, ethical values
Změněno: 10/5/2023 10:12, Mgr. Tereza Denišová, DiS.

Abstract

V originále

Dynamický vývoj podnikatelského prostředí podmíněný politickými, sociálně-ekonomickými a především technlogickými faktory neustále mění marketingové prostředí. Dramatické změny pozorujeme z hlediska generačních proměn, využívání trendových nástrojů marketingové komunikace, ve změně nákupního rozhodování zákazníků. Marketingoví odborníci musí na tyto změny reagovat, současně je musí vidět pohledem interdisciplinárním. Publikace proto představuje celou řadu inspirativních momentů a témat.