r 2023

Moderní marketingové trendy

PETRŮ, Naděžda

Základní údaje

Originální název

Moderní marketingové trendy

Název česky

Moderní marketingové trendy

Název anglicky

Modern marketing trends

Autoři

PETRŮ, Naděžda

Vydání

2023

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Recenze

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISBN

978-80-7408-253-5

Klíčová slova česky

marketingové chování, marketingová komunikace, edukační marketing, obsahový marketing, etické hodnoty

Klíčová slova anglicky

marketing behavior, marketing communication, educational marketing, content marketing, ethical values

Štítky

AR 2022-2023
Změněno: 10. 5. 2023 10:12, Mgr. Tereza Denišová, DiS.

Anotace

ORIG EN

V originále

Dynamický vývoj podnikatelského prostředí podmíněný politickými, sociálně-ekonomickými a především technlogickými faktory neustále mění marketingové prostředí. Dramatické změny pozorujeme z hlediska generačních proměn, využívání trendových nástrojů marketingové komunikace, ve změně nákupního rozhodování zákazníků. Marketingoví odborníci musí na tyto změny reagovat, současně je musí vidět pohledem interdisciplinárním. Publikace proto představuje celou řadu inspirativních momentů a témat.

Anglicky

The dynamic development of the business environment conditioned by political, socio-economic and above all technological factors is constantly changing the marketing environment. We observe dramatic changes in terms of generational changes, the use of trending marketing communication tools, and changes in customers' purchasing decisions. Marketing professionals must respond to these changes, while at the same time seeing them from an interdisciplinary perspective. The publication therefore presents a whole range of inspiring moments and topics.
Zobrazeno: 9. 11. 2024 02:45