Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{10590, author = {Hes, Aleš and Knihová, Ladislava and Civín, Lubomír and Jílková, Petra and Králová, Petra and Kunz, Vilém and Kutnohorská, Olga and Pavlů, Dušan and Rosenlacher, Pavel and Šálková, Daniela and Švecová, Martina and Valenčík, Radim}, address = {Praha}, edition = {1. vyd.}, keywords = {Celebrity marketing; education-based marketing; ethical value; global marketing; state communication; social media marketing; consumer behaviour; content marketing; service design; sport marketing}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7408-253-5}, note = {Podíl autorů: Hes Aleš 13,9 %, Knihová Ladislava 20,8 %, Civín Lubomír 6,9 %, Jílková Petra 6,9 %, Králová Petra 4,6 %, Kunz Vilém 5,4 %, Kutnohorská Olga 5,4 %, Pavlů D. 3,8 %, Rosenlacher P. 4,6 %, Šálková D. 6,9 %, Švecová M. 10 %, Valenčík R. 10,8 %}, publisher = {Vysoká škola finanční a správní, a.s.}, title = {Moderní marketingové trendy}, year = {2023} }
TY - BOOK ID - 10590 AU - Hes, Aleš - Knihová, Ladislava - Civín, Lubomír - Jílková, Petra - Králová, Petra - Kunz, Vilém - Kutnohorská, Olga - Pavlů, Dušan - Rosenlacher, Pavel - Šálková, Daniela - Švecová, Martina - Valenčík, Radim PY - 2023 TI - Moderní marketingové trendy VL - Neuveden PB - Vysoká škola finanční a správní, a.s. CY - Praha SN - 9788074082535 N1 - Podíl autorů: Hes Aleš 13,9 %, Knihová Ladislava 20,8 %, Civín Lubomír 6,9 %, Jílková Petra 6,9 %, Králová Petra 4,6 %, Kunz Vilém 5,4 %, Kutnohorská Olga 5,4 %, Pavlů D. 3,8 %, Rosenlacher P. 4,6 %, Šálková D. 6,9 %, Švecová M. 10 %, Valenčík R. 10,8 % KW - Celebrity marketing KW - education-based marketing KW - ethical value KW - global marketing KW - state communication KW - social media marketing KW - consumer behaviour KW - content marketing KW - service design KW - sport marketing N2 - Dynamický vývoj podnikatelského prostředí podmíněný politickými, sociálně-ekonomickými, a především technologickými faktory neustále mění marketingové prostředí. Dramatické změny pozorujeme z hlediska generačních proměn, neboť marketing pro zákazníky patřící do generace Baby Boomers a generací X a Y je jiný než marketing pro generace Z a Alpha, a to především z hlediska využívání nových komunikačních technologií. Hybridní komunikační mix s bohatým výběrem komunikačních formátů, kanálů a platforem se dnes již stává nutností. V neposlední řadě dochází ke změnám chování digitálních zákazníků. Mění se jejich priority při získávání a konzumaci informací. Samozřejmým očekáváním je, že mohou pracovat tzv. „na dálku“ a „on-the-go“ prostřednictvím mobilních aplikací. Odborná monografie Moderní marketingové trendy se zaměřuje na 4 tematické oblasti: 1. Teoretická východiska marketingu jako behaviorální vědy – dobové i aktuální souvislosti. 2. Globální trendy a souvislosti v moderním marketingu. 3. Aplikace moderních marketingových aktivit do vybraných oblastí (neuromarketing, sportovní marketing, bankovní marketing, edukační marketing). 4. Nové trendy ve vývoji chování spotřebitelů. Výběr jednotlivých oblastí a jejich odborné zpracování představuje přesvědčivý důkaz o zásadní proměně zákaznické cesty a uživatelské zkušenosti na jedné straně, a současně o proměně marketingových strategií a celkového pojetí marketingové komunikace značek směrem k jejich zákazníkům na straně druhé. Probíhající změny na obou stranách jsou spojité nádoby a jejich charakter je natolik dynamický, že jej není možné zachytit, popsat a interpretovat v rámci jedné odborné publikace. Autoři jsou si plně vědomi, že odborná monografie „Moderní trendy v marketingu“ zachycuje přítomný okamžik a aktuální trendy, které se významným způsobem profilují na současné marketingové scéně a naznačují směr budoucího vývoje v této oblasti. Myšlenky, které odborná monografie přináší, jsou inspirativním zdrojem informací o inovativním zaměření strategického pojetí marketingové komunikace firem pro všechny zájemce, jimž leží na srdci udržitelný vývoj naší společnosti. ER -
HES, Aleš, Ladislava KNIHOVÁ, Lubomír CIVÍN, Petra JÍLKOVÁ, Petra KRÁLOVÁ, Vilém KUNZ, Olga KUTNOHORSKÁ, Dušan PAVLŮ, Pavel ROSENLACHER, Daniela ŠÁLKOVÁ, Martina ŠVECOVÁ and Radim VALENČÍK. \textit{Moderní marketingové trendy (Modern Marketing Trends)}. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2023, 172 pp. ISBN~978-80-7408-253-5.
|