KNIHOVÁ, Ladislava and Aleš HES. Proměna českého marketingového prostředí aneb síla digitalizace (The transformation of the Czech marketing environment, or the power of digitization). Marketing & komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, 2023, XXVIII, No 2, p. 6-8. ISSN 1211-5622. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{10656, author = {Knihová, Ladislava and Hes, Aleš}, article_location = {Praha}, article_number = {2}, keywords = {Marketing; communication; digitization; artificial intelligence; marketing environment}, language = {cze}, issn = {1211-5622}, journal = {Marketing & komunikace}, title = {Proměna českého marketingového prostředí aneb síla digitalizace}, url = {https://www.cms-cma.cz/rocnik-2023/}, volume = {XXVIII}, year = {2023} }
TY - JOUR ID - 10656 AU - Knihová, Ladislava - Hes, Aleš PY - 2023 TI - Proměna českého marketingového prostředí aneb síla digitalizace JF - Marketing & komunikace VL - XXVIII IS - 2 SP - 6-8 EP - 6-8 PB - Česká marketingová společnost SN - 12115622 KW - Marketing KW - communication KW - digitization KW - artificial intelligence KW - marketing environment UR - https://www.cms-cma.cz/rocnik-2023/ N2 - Digitalizace marketingového průmyslu vyvolala revoluci ve způsobu, jakým podniky propagují své produkty a služby. Dříve nepředstavitelné digitální nástroje umožňují budování značky a vztahů se zákazníky na zcela nové úrovni. V České republice se tato transformace zpočátku prosazovala pomaleji, ale poslední trendy naznačují, že naše země rychle dohání původní ztrátu. Digitalizace nabízí řadu výhod pro firmy, které chtějí uspět v digitálním věku, a to od dokonalejšího zacílení na zákazníky až po jejich intenzivnější angažovanost. ER -
KNIHOVÁ, Ladislava and Aleš HES. Proměna českého marketingového prostředí aneb síla digitalizace (The transformation of the Czech marketing environment, or the power of digitization). \textit{Marketing \&{} komunikace}. Praha: Česká marketingová společnost, 2023, XXVIII, No~2, p.~6-8. ISSN~1211-5622.
|