J 2023

Proměna českého marketingového prostředí aneb síla digitalizace

KNIHOVÁ, Ladislava and Aleš HES

Basic information

Original name

Proměna českého marketingového prostředí aneb síla digitalizace

Name in Czech

Proměna českého marketingového prostředí aneb síla digitalizace

Name (in English)

The transformation of the Czech marketing environment, or the power of digitization

Authors

KNIHOVÁ, Ladislava (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Aleš HES (203 Czech Republic, belonging to the institution)

Edition

Marketing & komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2023, 1211-5622

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50802 Media and socio-cultural communication

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

RIV identification code

RIV/04274644:_____/23:#0001005

Organization unit

University of Finance and Administration

Keywords (in Czech)

Marketing, komunikace, digitalizace, umělá inteligence, marketingové prostředí

Keywords in English

Marketing; communication; digitization; artificial intelligence; marketing environment

Tags

Reviewed
Změněno: 19/2/2024 09:06, Bc. Jan Peterec

Abstract

V originále

Digitalizace marketingového průmyslu vyvolala revoluci ve způsobu, jakým podniky propagují své produkty a služby. Dříve nepředstavitelné digitální nástroje umožňují budování značky a vztahů se zákazníky na zcela nové úrovni. V České republice se tato transformace zpočátku prosazovala pomaleji, ale poslední trendy naznačují, že naše země rychle dohání původní ztrátu. Digitalizace nabízí řadu výhod pro firmy, které chtějí uspět v digitálním věku, a to od dokonalejšího zacílení na zákazníky až po jejich intenzivnější angažovanost.