J 2023

Proměna českého marketingového prostředí aneb síla digitalizace

KNIHOVÁ, Ladislava a Aleš HES

Základní údaje

Originální název

Proměna českého marketingového prostředí aneb síla digitalizace

Název česky

Proměna českého marketingového prostředí aneb síla digitalizace

Název anglicky

The transformation of the Czech marketing environment, or the power of digitization

Autoři

KNIHOVÁ, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí) a Aleš HES (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Marketing & komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2023, 1211-5622

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50802 Media and socio-cultural communication

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Kód RIV

RIV/04274644:_____/23:#0001005

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

Klíčová slova česky

Marketing, komunikace, digitalizace, umělá inteligence, marketingové prostředí

Klíčová slova anglicky

Marketing; communication; digitization; artificial intelligence; marketing environment

Štítky

AR 2022-2023, odmeny_2023, RIV_2024, xJ5

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 19. 2. 2024 09:06, Bc. Jan Peterec

Anotace

ORIG EN

V originále

Digitalizace marketingového průmyslu vyvolala revoluci ve způsobu, jakým podniky propagují své produkty a služby. Dříve nepředstavitelné digitální nástroje umožňují budování značky a vztahů se zákazníky na zcela nové úrovni. V České republice se tato transformace zpočátku prosazovala pomaleji, ale poslední trendy naznačují, že naše země rychle dohání původní ztrátu. Digitalizace nabízí řadu výhod pro firmy, které chtějí uspět v digitálním věku, a to od dokonalejšího zacílení na zákazníky až po jejich intenzivnější angažovanost.

Anglicky

The digitalization of the marketing industry has revolutionized the way businesses promote their products and services. Previously unimaginable digital tools allow brand building and customer relationships to a whole new level. In the Czech Republic, this transformation took place more slowly at first, but the latest trends indicate that our country is quickly catching up with the initial loss. Digitization offers a number of benefits for businesses that want to succeed in the digital age, from better customer targeting to increased customer engagement.
Zobrazeno: 14. 11. 2024 01:15