Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{11163, author = {Knihová, Ladislava}, article_location = {Praha}, article_number = {1/2024}, keywords = {AI, ethics, generative multimodal models, ChatGPT PLUS, marketing communication}, language = {cze}, issn = {1211-5622}, journal = {Marketing & komunikace}, note = {Ke dni 4/4/2024 neověřeno, online bude po 1/7/2024}, title = {Proměny marketingové komunikace}, url = {http://www.cms-cma.cz/cms-casopis-marketing-komunikace/mak_2024.phtml}, volume = {XIX.}, year = {2024} }
TY - JOUR ID - 11163 AU - Knihová, Ladislava PY - 2024 TI - Proměny marketingové komunikace JF - Marketing & komunikace VL - XIX. IS - 1/2024 SP - 14-16 EP - 14-16 PB - Česká marketingová společnost SN - 12115622 N1 - Ke dni 4/4/2024 neověřeno, online bude po 1/7/2024 KW - AI, ethics, generative multimodal models, ChatGPT PLUS, marketing communication UR - http://www.cms-cma.cz/cms-casopis-marketing-komunikace/mak_2024.phtml N2 - Nebývá to často, možná jen jednou nebo dvakrát za generaci, kdy se objeví přelomová technologie, která zažehne plamen inovací a zásadním způsobem změní náš život. Vynález knihtisku, elektřiny, kontaktních čoček či nejnověji příchod umělé inteligence (AI) jsou toho důkazem. AI je univerzální technologie, která má potenciál nastartovat rozvoj firem a organizací směrem k dynamickému růstu. Týká se všech odvětví výroby i služeb, vzdělávání i zábavy. Jsme na pokraji exponenciální změny, pokud potenciál AI dokážeme efektivně využít. Velkým pomocníkem na této cestě je marketingová komunikace a marketing ve všech jeho podobách. Pokud vás zajímá, v čem spočívá klíčová role úspěchu marketingové komunikace ve vzájemné symbióze s generativní AI, pak je tento článek určen právě vám. Velké generativní multimodální modely jako ChatGPT PLUS a další aplikace, platformy a technologie, v jejichž DNA se usídlila AI, nám pomáhají identifikovat a pochopit příležitosti, které můžeme s úspěchem strategicky využít ve svém podnikání. S jejich realizací však nesmíme dlouho otálet. Ruku v ruce s realizací odvážných podnikatelských nápadů jde i promyšlená, včasná a srozumitelná komunikace o těchto aktivitách směrem ke všem stakeholderům. Chceme-li nastartovat transformaci našich firem, a to bez ohledu na jejich velikost, zamysleme se nad klíčovými oblastmi, které jsou alfou a omegou úspěchu na této cestě. ER -
KNIHOVÁ, Ladislava. Proměny marketingové komunikace (Transformations of Marketing Communication). \textit{Marketing \&{} komunikace}. Praha: Česká marketingová společnost, 2024, XIX., 1/2024, p.~14-16. ISSN~1211-5622.
|