J 2024

Proměny marketingové komunikace

KNIHOVÁ, Ladislava

Basic information

Original name

Proměny marketingové komunikace

Name in Czech

Proměny marketingové komunikace

Name (in English)

Transformations of Marketing Communication

Authors

KNIHOVÁ, Ladislava

Edition

Marketing & komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2024, 1211-5622

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Článek v odborném periodiku

Field of Study

50204 Business and management

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

Odkaz na www stránky časopisu

Organization unit

University of Finance and Administration

Keywords (in Czech)

AI, etika, generativní multimodální modely, ChatGPT PLUS, marketingová komunikace

Keywords in English

AI, ethics, generative multimodal models, ChatGPT PLUS, marketing communication

Tags

AR 2023-2024, odmeny_2024, POZNÁMKA, RIV_2025, xJ5

Tags

Reviewed
Změněno: 5/4/2024 12:42, PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA

Abstract

ORIG EN

V originále

Nebývá to často, možná jen jednou nebo dvakrát za generaci, kdy se objeví přelomová technologie, která zažehne plamen inovací a zásadním způsobem změní náš život. Vynález knihtisku, elektřiny, kontaktních čoček či nejnověji příchod umělé inteligence (AI) jsou toho důkazem. AI je univerzální technologie, která má potenciál nastartovat rozvoj firem a organizací směrem k dynamickému růstu. Týká se všech odvětví výroby i služeb, vzdělávání i zábavy. Jsme na pokraji exponenciální změny, pokud potenciál AI dokážeme efektivně využít. Velkým pomocníkem na této cestě je marketingová komunikace a marketing ve všech jeho podobách. Pokud vás zajímá, v čem spočívá klíčová role úspěchu marketingové komunikace ve vzájemné symbióze s generativní AI, pak je tento článek určen právě vám. Velké generativní multimodální modely jako ChatGPT PLUS a další aplikace, platformy a technologie, v jejichž DNA se usídlila AI, nám pomáhají identifikovat a pochopit příležitosti, které můžeme s úspěchem strategicky využít ve svém podnikání. S jejich realizací však nesmíme dlouho otálet. Ruku v ruce s realizací odvážných podnikatelských nápadů jde i promyšlená, včasná a srozumitelná komunikace o těchto aktivitách směrem ke všem stakeholderům. Chceme-li nastartovat transformaci našich firem, a to bez ohledu na jejich velikost, zamysleme se nad klíčovými oblastmi, které jsou alfou a omegou úspěchu na této cestě.
Displayed: 18/10/2024 13:27