Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{11207, author = {Petrů, Naděžda and Crnadak, Oskar and Černohorský, Adam}, address = {Praha}, booktitle = {Lidský kapitál a investice do vzdělání: Umělá inteligence a strategické změny v oblasti vzdělání:sborník z 26. mezinárodní vědecké konference = Human capital and investment in education: Artificial intelligence and strategic changes in education}, doi = {http://dx.doi.org/10.37355/LK-2023-04}, edition = {První}, editor = {Radim Valenčík, Naděžda Petrů}, keywords = {artificial intelligence, education, management, knowledge, innovation, controlling}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7408-273-3}, pages = {51-74}, publisher = {Vysoká škola finanční a správní}, title = {Umělá inteligence a její budoucnost v managementu vzdělávání}, url = {https://www.vsfs.cz/?id=3300-rocnik-2023}, year = {2024} }
TY - JOUR ID - 11207 AU - Petrů, Naděžda - Crnadak, Oskar - Černohorský, Adam PY - 2024 TI - Umělá inteligence a její budoucnost v managementu vzdělávání PB - Vysoká škola finanční a správní CY - Praha SN - 9788074082733 KW - artificial intelligence, education, management, knowledge, innovation, controlling UR - https://www.vsfs.cz/?id=3300-rocnik-2023 N2 - Rozvoj digitálních technologií vzbuzuje rostoucí zájem mezi výzkumnými pracovníky, studenty, manažery, odbornou i laickou veřejností. Tato studie slouží jako předběžná a průzkumná kompilace odborných textů zaměřených na možnosti využití umělé inteligence v různých oblastech managementu, včetně vzdělávání. Aplikace umělé inteligence se v podnikovém managementu i ve vzdělávání v dynamickém digitálním věku celosvětově značně rozšířila a zvýšila. Systematizovaný přehled především aktuální literatury uplatňuje smíšený, kvantitativní a kvalitativní přístup využívající různá výzkumná paradigmata. Syntetizuje poznatky z 92 zdrojů, přehledových článků a poskytuje holistický pohled na efektivitu a potenciál AI nejenom ve vzdělávacím kontextu. Diskutuje trendy, ale i rizika využití AI v managementu a ve vzdělávání. Aplikační část textu uvádí příklady s tématikou AI ilustrující multidisciplinaritu tématu a množství stakeholderů, kteří jsou AI ovlivnění nebo ji sami ovlivňují. Představují náměty, příležitosti a výzvy umělé inteligence pro VŠFS, a.s. ER -
PETRŮ, Naděžda, Oskar CRNADAK a Adam ČERNOHORSKÝ. Umělá inteligence a její budoucnost v managementu vzdělávání. Online. In Radim Valenčík, Naděžda Petrů. \textit{Lidský kapitál a investice do vzdělání: Umělá inteligence a strategické změny v oblasti vzdělání:sborník z 26. mezinárodní vědecké konference = Human capital and investment in education: Artificial intelligence and strategic changes in education}. První. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2024, s.~51-74, 23 s. ISBN~978-80-7408-273-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.37355/LK-2023-04.
|