Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{11265, author = {Tomášková, Andrea and Knihová, Ladislava}, article_location = {Praha}, article_number = {2/2024}, keywords = {Business resilience, entrepreneurial family, family business, artificial intelligence}, language = {cze}, issn = {1211-5622}, journal = {Marketing & komunikace}, note = {neověřeno, splňuje požadavky?}, title = {Od rodinné tradice k podnikatelskému odkazu: Evoluce rodinných firem v éře inovací a umělé inteligence}, url = {http://www.cms-cma.cz/cms-casopis-marketing-komunikace/}, volume = {XIX.}, year = {2024} }
TY - JOUR ID - 11265 AU - Tomášková, Andrea - Knihová, Ladislava PY - 2024 TI - Od rodinné tradice k podnikatelskému odkazu: Evoluce rodinných firem v éře inovací a umělé inteligence JF - Marketing & komunikace VL - XIX. IS - 2/2024 SP - 22-23 EP - 22-23 SN - 12115622 N1 - neověřeno, splňuje požadavky? KW - Business resilience, entrepreneurial family, family business, artificial intelligence UR - http://www.cms-cma.cz/cms-casopis-marketing-komunikace/ N2 - Rodinné firmy byly v Čechách vždy vysoko ceněny a podnikatelský duch se dědil z otce na syna. Nejinak tomu je i od roku 1989, kdy fenomén rodinného podnikání zažíval dynamický nástup a velké prvopočáteční úspěchy. Mnohé rodinné značky z té doby se stále těší velké oblibě. Dnes řeší tyto rodinné firmy otázky nástupnictví či případné expanze na zahraniční trhy. Prošly a stále procházejí několika závažnými ekonomickými krizemi, a tak se nyní soustřeďují na zvyšování odolnosti svých firem, neboť „rodinné stříbro“ a v potu tváře vybudované značky je potřeba pečlivě chránit. Zamysleme se společně nad tím, jak se rodinné podnikání (family business) mění v průběhu času na nový, neméně společensky významný fenomén, a tím je podnikající rodina (business family). ER -
TOMÁŠKOVÁ, Andrea and Ladislava KNIHOVÁ. Od rodinné tradice k podnikatelskému odkazu: Evoluce rodinných firem v éře inovací a umělé inteligence (From Family Tradition to Entrepreneurial Legacy: The Evolution of Family Businesses in an Era of Innovation and Artificial Intelligence). \textit{Marketing \&{} komunikace}. Praha, 2024, XIX., 2/2024, p.~22-23. ISSN~1211-5622.
|