D 2023

Vývojové tendence v písemných záznamech se zřetelem na rozvoj umělé inteligence.

BŘEZINOVÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

Vývojové tendence v písemných záznamech se zřetelem na rozvoj umělé inteligence.

Název anglicky

Developmental trends in written records with regard to the development of artificial intelligence.

Autoři

BŘEZINOVÁ, Hana

Vydání

Praha, Schola nova, quo vadis? 2023 : Sborník recenzovaných příspěvků 8. ročníku mezinárodní vědecké konference, od s. 51-62, 12 s. 2023

Nakladatel

Extrasystem Praha

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

URL

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISBN

978-80-87570-61-6

Klíčová slova česky

umělá inteligence; plagiát; závěrečné práce; způsob hodnocení

Klíčová slova anglicky

Artificial Intelligence; plagiarism; final theses; evaluation method

Štítky

AR 2023-2024, RIV_2025, xD2

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 21. 6. 2024 08:12, Mgr. Jitka Štruncová

Anotace

ORIG EN

V originále

umělá inteligence zasáhla do života všech generací. Ovlivňuje způsob výuky, publikování, názory na její využívání. Často vzniká strach z přístupu k hodnocení písemných výstupů. Kdo je autorem závěrečné práce? Využil student umělou inteligenci? Stačí deklarovat použití umělé inteligence? Umíme to akceptovat? Zjistí umělá inteligence, že závěrečnou práci psala umělá inteligence?

Anglicky

artificial intelligence has affected the lives of all generations. It affects the way of teaching, publishing, opinions on its use. There is often a fear of approaching the assessment of written outputs. Who is the author of the final thesis? Did the student use artificial intelligence? Is it enough to declare the use of artificial intelligence? Can we accept it? Will the AI find out that the thesis was written by an AI?
Zobrazeno: 1. 11. 2024 20:05