J
2024
Factors Influencing Customers’ Bank Selection Decision in Azerbaijan
AKHUNDOV, Teymur
Základní údaje
Originální název
Factors Influencing Customers’ Bank Selection Decision in Azerbaijan
Název česky
Faktory ovlivňující rozhodování zákazníků při výběru banky v Ázerbájdžánu
Vydání
Acta VŠFS, Praha, Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2024, 1802-792X
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky
Ázerbájdžán; banky; selekce; zvyk; důležitost; rozhodnutí zákazníka; kreditní karty
Klíčová slova anglicky
Azerbaijan; banks; selection; usage; importance; customer’s decision; credit cards
V originále
This research investigates the determinants of bank selection criteria and their linkage to the common satisfaction level of the banks in Azerbaijan. The study is motivated to investigate the current situation, find critical points and main related factors, inform bank executives and appropriate staff about real tendencies during the crisis and pandemic period. It is based on 2 surveys of 162 and 352 respondents respectively of different private and state-owned commercial banks. 13 main different factors for bank selection and 16 factors for credit cards usage were selected for better and proper analysis.
Česky
Tento výzkum zkoumá determinanty kritérií výběru bank a jejich vztah k obecné úrovni spokojenosti bank v Ázerbájdžánu. Studie je motivována k prozkoumání současné situace, nalezení kritických míst a hlavních souvisejících faktorů, informování vedoucích pracovníků bank a příslušných zaměstnanců o skutečných tendencích v období krize a pandemie. Je založena na dvou průzkumech mezi 162 a 352 respondenty různých soukromých a státních komerčních bank. Pro lepší a správnou analýzu bylo vybráno 13 hlavních faktorů pro výběr banky a 16 faktorů pro používání kreditních karet.
Zobrazeno: 1. 11. 2024 00:07