Informační systém VŠFS
AKHUNDOV, Teymur. Factors Influencing Customers’ Bank Selection Decision in Azerbaijan. Acta VŠFS. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2024, roč. 18, č. 1, s. 68-91. ISSN 1802-792X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.37355/acta-2024/1-04.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Factors Influencing Customers’ Bank Selection Decision in Azerbaijan
Název česky Faktory ovlivňující rozhodování zákazníků při výběru banky v Ázerbájdžánu
Autoři AKHUNDOV, Teymur.
Vydání Acta VŠFS, Praha, Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2024, 1802-792X.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50206 Finance
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Doi http://dx.doi.org/10.37355/acta-2024/1-04
Klíčová slova česky Ázerbájdžán; banky; selekce; zvyk; důležitost; rozhodnutí zákazníka; kreditní karty
Klíčová slova anglicky Azerbaijan; banks; selection; usage; importance; customer’s decision; credit cards
Štítky AR 2023-2024, odměny_2025, RIV_2025, xJ5
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jitka Štruncová, učo 38491. Změněno: 29. 7. 2024 09:44.
Anotace
This research investigates the determinants of bank selection criteria and their linkage to the common satisfaction level of the banks in Azerbaijan. The study is motivated to investigate the current situation, find critical points and main related factors, inform bank executives and appropriate staff about real tendencies during the crisis and pandemic period. It is based on 2 surveys of 162 and 352 respondents respectively of different private and state-owned commercial banks. 13 main different factors for bank selection and 16 factors for credit cards usage were selected for better and proper analysis.
Anotace česky
Tento výzkum zkoumá determinanty kritérií výběru bank a jejich vztah k obecné úrovni spokojenosti bank v Ázerbájdžánu. Studie je motivována k prozkoumání současné situace, nalezení kritických míst a hlavních souvisejících faktorů, informování vedoucích pracovníků bank a příslušných zaměstnanců o skutečných tendencích v období krize a pandemie. Je založena na dvou průzkumech mezi 162 a 352 respondenty různých soukromých a státních komerčních bank. Pro lepší a správnou analýzu bylo vybráno 13 hlavních faktorů pro výběr banky a 16 faktorů pro používání kreditních karet.
Zobrazeno: 29. 7. 2024 18:25