B 2024

Firemní kultura a podnikatelská etika

KREMR, Tomáš a Naděžda PETRŮ

Základní údaje

Originální název

Firemní kultura a podnikatelská etika

Název česky

Firemní kultura a podnikatelská etika

Název anglicky

Corporate culture and business ethics

Autoři

KREMR, Tomáš a Naděžda PETRŮ

Vydání

1. vyd. Praha, neuvedeno, EUpress, 2024

Nakladatel

Vysoká škola finanční a správní, a.s.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

Klíčová slova česky

Firemní kultura, podnikatelská etika, společenská odpovědnost, morálka, umělá inteligence

Klíčová slova anglicky

Corporate culture, business ethics, social responsibility, morality, artificial intelligence

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 29. 10. 2024 07:34, Mgr. Tereza Denišová, DiS.

Anotace

V originále

Tato odborná monografie si klade za cíl zkoumat závislost mezi firemní kulturou, podnikatelskou etikou a jejich vlivem na efektivitu podnikání. Osvětluje, jak hodnoty, normy, chování managementu a zaměstnanců, motivační faktory apod. spolu souvisí, do jakých rovin jsou strukturované, jak a zda ovlivňují firemní výkonnost a konkurenceschopnost. Odborná monografie se věnuje různým dimenzím firemní kultury: od vedení a vnitřních struktur až po vztahy se zákazníky, dodavateli a širší komunitou. Ukazuje se, že silná a pozitivní firemní kultura a etika není jen konkurenční výhodou, ale také nástrojem pro vytváření důvěry, soudržnosti a dlouhodobého udržitelného úspěchu podniku.

Anglicky

This professional monograph aims to examine the dependence between corporate culture, business ethics and their influence on business efficiency. It sheds light on how values, norms, behavior of management and employees, motivational factors, etc. are related to each other, at what levels they are structured, how and whether they affect company performance and competitiveness. The specialist monograph addresses various dimensions of corporate culture: from leadership and internal structures to relationships with customers, suppliers and the wider community. It turns out that a strong and positive company culture and ethics is not only a competitive advantage, but also a tool for creating trust, cohesion and long-term sustainable business success.