2024
Firemní kultura a podnikatelská etika
KREMR, Tomáš a Naděžda PETRŮZákladní údaje
Originální název
Firemní kultura a podnikatelská etika
Název česky
Firemní kultura a podnikatelská etika
Název anglicky
Corporate culture and business ethics
Autoři
KREMR, Tomáš a Naděžda PETRŮ
Vydání
1. vyd. Praha, neuvedeno, EUpress, 2024
Nakladatel
Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky
Firemní kultura, podnikatelská etika, společenská odpovědnost, morálka, umělá inteligence
Klíčová slova anglicky
Corporate culture, business ethics, social responsibility, morality, artificial intelligence
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 29. 10. 2024 07:34, Mgr. Tereza Denišová, DiS.
V originále
Tato odborná monografie si klade za cíl zkoumat závislost mezi firemní kulturou, podnikatelskou etikou a jejich vlivem na efektivitu podnikání. Osvětluje, jak hodnoty, normy, chování managementu a zaměstnanců, motivační faktory apod. spolu souvisí, do jakých rovin jsou strukturované, jak a zda ovlivňují firemní výkonnost a konkurenceschopnost. Odborná monografie se věnuje různým dimenzím firemní kultury: od vedení a vnitřních struktur až po vztahy se zákazníky, dodavateli a širší komunitou. Ukazuje se, že silná a pozitivní firemní kultura a etika není jen konkurenční výhodou, ale také nástrojem pro vytváření důvěry, soudržnosti a dlouhodobého udržitelného úspěchu podniku.
Anglicky
This professional monograph aims to examine the dependence between corporate culture, business ethics and their influence on business efficiency. It sheds light on how values, norms, behavior of management and employees, motivational factors, etc. are related to each other, at what levels they are structured, how and whether they affect company performance and competitiveness. The specialist monograph addresses various dimensions of corporate culture: from leadership and internal structures to relationships with customers, suppliers and the wider community. It turns out that a strong and positive company culture and ethics is not only a competitive advantage, but also a tool for creating trust, cohesion and long-term sustainable business success.