J 2024

Kde končí informace a začíná edukace zákazníků v praxi komunikačních agentur

KNIHOVÁ, Ladislava

Základní údaje

Originální název

Kde končí informace a začíná edukace zákazníků v praxi komunikačních agentur

Název česky

Kde končí informace a začíná edukace zákazníků v praxi komunikačních agentur

Název anglicky

Whre Information Ends and Customer Education Begings in the Practice of Communication Agencies

Vydání

Marketing & komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2024, 1211-5622

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

Klíčová slova česky

edukační marketing, edukace zákazníků, edutainment, imerzivní zákaznická zkušenost

Klíčová slova anglicky

education-based marketing, customer education, edutainment, immersive customer experience

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 5. 2. 2025 13:09, Mgr. Tereza Denišová, DiS.

Anotace

V originále

Článek zkoumá zásadní roli, kterou hrají komunikační agentury při přeměně informací na vzdělávání zákazníků. Zdůrazňuje, že agentury musí jít nad rámec pouhého předávání informací; musí své publikum zaujmout, vzdělávat, dokonce i bavit a inspirovat, čímž zajistí svým klientům poutavé zážitky a posílí jejich pozici na trhu. Pojednává také o moderních trendech, jako je edutainment, a o úloze technologií, jako je umělá inteligence, v marketingu.

Anglicky

The article explores the critical role that communication agencies play in transforming information into customer education. It emphasizes that agencies must go beyond simply relaying information; they must engage, educate, even entertain, and inspire their audience, ensuring immersive experiences with their clients and enhancing their market position. It also discusses modern trends like edutainment and the role of technologies such as AI in marketing.