2024
Kde končí informace a začíná edukace zákazníků v praxi komunikačních agentur
KNIHOVÁ, LadislavaZákladní údaje
Originální název
Kde končí informace a začíná edukace zákazníků v praxi komunikačních agentur
Název česky
Kde končí informace a začíná edukace zákazníků v praxi komunikačních agentur
Název anglicky
Whre Information Ends and Customer Education Begings in the Practice of Communication Agencies
Autoři
Vydání
Marketing & komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2024, 1211-5622
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky
edukační marketing, edukace zákazníků, edutainment, imerzivní zákaznická zkušenost
Klíčová slova anglicky
education-based marketing, customer education, edutainment, immersive customer experience
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 5. 2. 2025 13:09, Mgr. Tereza Denišová, DiS.
V originále
Článek zkoumá zásadní roli, kterou hrají komunikační agentury při přeměně informací na vzdělávání zákazníků. Zdůrazňuje, že agentury musí jít nad rámec pouhého předávání informací; musí své publikum zaujmout, vzdělávat, dokonce i bavit a inspirovat, čímž zajistí svým klientům poutavé zážitky a posílí jejich pozici na trhu. Pojednává také o moderních trendech, jako je edutainment, a o úloze technologií, jako je umělá inteligence, v marketingu.
Anglicky
The article explores the critical role that communication agencies play in transforming information into customer education. It emphasizes that agencies must go beyond simply relaying information; they must engage, educate, even entertain, and inspire their audience, ensuring immersive experiences with their clients and enhancing their market position. It also discusses modern trends like edutainment and the role of technologies such as AI in marketing.