2025
Marketing Analysis of Atlantis Existence
STUCHLÍK, PeterZákladní údaje
Originální název
Marketing Analysis of Atlantis Existence
Název česky
Marketingová analýza Atlantis Existence
Autoři
STUCHLÍK, Peter
Vydání
Annals of Reviews and Research, USA, Juniper Publishers, 2025, 2641-8320
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky
marketing; marketing management; marketingová analýza; marketingová prostředí; kritické faktory; sběr informací; marketingové vyhodnocení; historické události
Klíčová slova anglicky
Marketing; Marketing management; Marketing analysis; Marketing environments; Critical factors; Information collection; Marketing evaluation; Historical events
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 16. 5. 2025 08:16, Mgr. Tereza Denišová, DiS.
V originále
Real marketing is a powerful management tool. One principle that applies to it is that everything must be converted into numbers and the results calculated from them. Just how effective marketing analysis is can be illustrated by the following difficult example of finding the answer to the question of whether, when and where the legendary Atlantis could have been found.
Česky
Skutečný marketing je silným manažerským nástrojem. Jeden z principů, který pro něj platí je to, že vše musí bát převedeno na čísla. A z nich se počítají výsledky. Jak může být marketingová analýza účinná, je ukázáno na náročném úkolu nalezení dopovědi, jestli, kdy a kde existovala legendární Atlantida.