J 2025

Marketing Analysis of Atlantis Existence

STUCHLÍK, Peter

Základní údaje

Originální název

Marketing Analysis of Atlantis Existence

Název česky

Marketingová analýza Atlantis Existence

Autoři

STUCHLÍK, Peter

Vydání

Annals of Reviews and Research, USA, Juniper Publishers, 2025, 2641-8320

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

Klíčová slova česky

marketing; marketing management; marketingová analýza; marketingová prostředí; kritické faktory; sběr informací; marketingové vyhodnocení; historické události

Klíčová slova anglicky

Marketing; Marketing management; Marketing analysis; Marketing environments; Critical factors; Information collection; Marketing evaluation; Historical events

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 16. 5. 2025 08:16, Mgr. Tereza Denišová, DiS.

Anotace

V originále

Real marketing is a powerful management tool. One principle that applies to it is that everything must be converted into numbers and the results calculated from them. Just how effective marketing analysis is can be illustrated by the following difficult example of finding the answer to the question of whether, when and where the legendary Atlantis could have been found.

Česky

Skutečný marketing je silným manažerským nástrojem. Jeden z principů, který pro něj platí je to, že vše musí bát převedeno na čísla. A z nich se počítají výsledky. Jak může být marketingová analýza účinná, je ukázáno na náročném úkolu nalezení dopovědi, jestli, kdy a kde existovala legendární Atlantida.