2025
Marketing Analysis of Atlantis Existence
STUCHLÍK, PeterBasic information
Original name
Marketing Analysis of Atlantis Existence
Name in Czech
Marketingová analýza Atlantis Existence
Authors
STUCHLÍK, Peter
Edition
Annals of Reviews and Research, USA, Juniper Publishers, 2025, 2641-8320
Other information
Language
English
Type of outcome
Article in a journal
Field of Study
50204 Business and management
Country of publisher
United States of America
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
References:
Organization unit
University of Finance and Administration
Keywords (in Czech)
marketing; marketing management; marketingová analýza; marketingová prostředí; kritické faktory; sběr informací; marketingové vyhodnocení; historické události
Keywords in English
Marketing; Marketing management; Marketing analysis; Marketing environments; Critical factors; Information collection; Marketing evaluation; Historical events
Tags
Tags
International impact, Reviewed
Changed: 16/5/2025 08:16, Mgr. Tereza Denišová, DiS.
V originále
Real marketing is a powerful management tool. One principle that applies to it is that everything must be converted into numbers and the results calculated from them. Just how effective marketing analysis is can be illustrated by the following difficult example of finding the answer to the question of whether, when and where the legendary Atlantis could have been found.
In Czech
Skutečný marketing je silným manažerským nástrojem. Jeden z principů, který pro něj platí je to, že vše musí bát převedeno na čísla. A z nich se počítají výsledky. Jak může být marketingová analýza účinná, je ukázáno na náročném úkolu nalezení dopovědi, jestli, kdy a kde existovala legendární Atlantida.