D 2010

Marketingmanagement v politice

HALÍŘOVÁ, Jana a Bohumír ŠTĚDROŇ

Základní údaje

Originální název

Marketingmanagement v politice

Název anglicky

Marketingmanagement in political area

Autoři

HALÍŘOVÁ, Jana a Bohumír ŠTĚDROŇ

Vydání

Znojmo, Nové trendy - nové nápady 2010, od s. 459-464, 6 s. 2010

Nakladatel

Soukromá vysoká škola Znojmo, s r.o.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISBN

978-80-87314-12-8

Klíčová slova anglicky

political marketing; public finance; political system; elections; reforms
Změněno: 30. 3. 2011 11:28, Mgr. Daniela Stýblová

Anotace

V originále

Příspěvek pojednává o významnosti politického marketingu na volební profit politických stran a feudalizaci a degeneraci politické moci. Dále navrhuje možné postupy, které by vedly k ozdravení politického systému a veřejných financí.

Anglicky

The article deals with political marketing influence on elections profit for each political party. It also deals with feudalization and degeneration of political authority. There are also propounded some processes witch could restore political system and public finance.