D
2010
Marketingmanagement v politice
HALÍŘOVÁ, Jana and Bohumír ŠTĚDROŇ
Basic information
Original name
Marketingmanagement v politice
Name (in English)
Marketingmanagement in political area
Authors
HALÍŘOVÁ, Jana and Bohumír ŠTĚDROŇ
Edition
Znojmo, Nové trendy - nové nápady 2010, p. 459-464, 6 pp. 2010
Publisher
Soukromá vysoká škola Znojmo, s r.o.
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
University of Finance and Administration
Keywords in English
political marketing; public finance; political system; elections; reforms
V originále
Příspěvek pojednává o významnosti politického marketingu na volební profit politických stran a feudalizaci a degeneraci politické moci. Dále navrhuje možné postupy, které by vedly k ozdravení politického systému a veřejných financí.
In English
The article deals with political marketing influence on elections profit for each political party. It also deals with feudalization and degeneration of political authority. There are also propounded some processes witch could restore political system and public finance.
Displayed: 19/11/2024 06:25