2009
Vývoj postavení tisku na reklamním trhu ve světě, středoevropském regionu a ČR a jeho střednědobá perspektiva (Přednáška v rámci sekce Unie vydavatelů)
MAJERIK, PetrZákladní údaje
Originální název
Vývoj postavení tisku na reklamním trhu ve světě, středoevropském regionu a ČR a jeho střednědobá perspektiva (Přednáška v rámci sekce Unie vydavatelů)
Autoři
MAJERIK, Petr
Vydání
FORUM MEDIA, 2009
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
Písemnictví, masmedia, audiovize
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
Štítky
Změněno: 13. 5. 2011 09:53, Mgr. Daniela Stýblová