2011
Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace
KLIČKA, PavelZákladní údaje
Originální název
Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace
Název česky
Mobilní marketing jako součást integrované marketingové komunikace
Název anglicky
Mobile marketing as part of an integrated marketing communications
Autoři
KLIČKA, Pavel
Vydání
Fakulta masmediálnej komunikácie, Univer, 214 s. 2011
Nakladatel
Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
ISBN
978-80-8105-331-3
Klíčová slova česky
Mobilní marketing, digitální marketing, QR kódy, mobilní telefon, integrovaná marketingová komunikace
Klíčová slova anglicky
Mobile marketing, digital marketing, QR codes, mobile phones, integrated marketing communication
Štítky
Změněno: 15. 2. 2017 13:53, Mgr. Bc. Jan Gillern