FREY, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. Vydání 2., rozšířené. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-160-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů
Autoři FREY, P.
Vydání Vydání 2., rozšířené. Praha, 2008.
Nakladatel Management Press
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7261-160-7
Klíčová slova česky marketing, komunikace, guerillový marketing,digitální, virový, on-line, mobilní marketing
Změnil Změnil: PhDr. Petr Váňa, učo 17418. Změněno: 3. 2. 2012 14:05.
VytisknoutZobrazeno: 28. 4. 2024 16:16