2011
Foreign Language Didactics: University Elt Specifics, Terminology – Concepts & Theories, Student Base and Emerging Trends in the Field of Marketing Communications
HRONOVÁ, ŠtěpánkaZákladní údaje
Originální název
Foreign Language Didactics: University Elt Specifics, Terminology – Concepts & Theories, Student Base and Emerging Trends in the Field of Marketing Communications
Autoři
HRONOVÁ, Štěpánka
Vydání
Praha, Marketing Communications / Modern Educational Methods in Teaching Marketing Communications in Tertiary Education, 9 s. 2011
Nakladatel
Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
ISBN
978-80-7408-055-5
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 20. 7. 2012 09:55, Šárka Kolouchová, DiS.