PAVLŮ, Dušan. Některé trendy sociálního marketingu v České republice. In Nové trendy v marketingu. Trnava: Univerzita Cyrila a Metoda v Trnavě. s. 144-159, 15 s. ISBN 978-80-8105-335-1. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Některé trendy sociálního marketingu v České republice
Autoři PAVLŮ, Dušan.
Vydání Trnava, Nové trendy v marketingu, od s. 144-159, 15 s. 2011.
Nakladatel Univerzita Cyrila a Metoda v Trnavě
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-8105-335-1
Štítky AR 2011/2012, RIV_ne
Změnil Změnila: Šárka Kolouchová, DiS., učo 14654. Změněno: 30. 7. 2012 10:04.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 17:01