D 2012

Památky v médiích

KREJČÍ, Aleš

Základní údaje

Originální název

Památky v médiích

Autoři

KREJČÍ, Aleš

Vydání

Poděbrady, Památky probuzené, sborník konference, 2012

Nakladatel

Zlatý pruh Polabí o.p.s.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

Umění, architektura, kulturní dědictví

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

URL

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

Klíčová slova anglicky

památky, mediální komunikace, diferenciace produktu, geografická segmentace, nízkonákladový marketing

Štítky

cestovní ruch, marketing služeb, mediální komunikace památkových objektů, RIV_ne
Změněno: 24. 2. 2014 09:40, RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Anotace

V originále

Příspěvek je věnován mediální komunikaci památkových objektů. Zabývá se jejich marketingovou komunikací, především public relations a reklamou, s cílem podnítit zájem o návštěvu konkrétní památky mezi širokou veřejností. Upozorňuje na fakt, že nabídka většiny památek se jako turistický produkt při své mediální prezentaci nediferencuje od jiných památkových objektů a na trhu volnočasových aktivit má mnoho konkurentů. Mnoho tuzemských památek ve svém marketingu zanedbává segmentaci trhu i přesné definování cílových skupin. Autor ukazuje variantu geografické segmentace trhu a cílené využití různých komunikačních kanálů, včetně těch nejnovějších a nízkonákladových, které oslovují zejména mladší generaci potenciálních návštěvníků. Zdůrazňuje správné zacílení komunikace a spolupráci provozovatele památkového objektu s místními úřady i podnikateli v cestovním ruchu.
Zobrazeno: 30. 9. 2025 21:28